مقتدا صدر: از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم

کد خبر: 1249032

رهبر جریان صدر عراق گفت: بر ما مجاهدان عراقی که در برابر اشغالگری آمریکا مقاومت می‌کنیم و همه کسانی که به مساله فلسطین عشق می‌ورزند، واجب است که با بلند کردن صدای جهاد، ا.

مقتدا صدر: از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم

رهبر جریان صدر عراق گفت: بر ما مجاهدان عراقی که در برابر اشغالگری آمریکا مقاومت می‌کنیم و همه کسانی که به مساله فلسطین عشق می‌ورزند، واجب است که با بلند کردن صدای جهاد، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

«سید مقتدا صدر» با صدور پیامی از مردم عراق خواست روز جمعه هفته جاری، در تظاهرات میلیونی در مرکز بغداد که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه رژیم غاصب اسرائیل برگزار می شود، شرکت کنند.

وی در این پیام آورده است: بر ما مجاهدان عراقی که در برابر اشغالگری آمریکا مقاومت می‌کنیم و همه کسانی که به مساله فلسطین عشق می‌ورزند، واجب است که با تظاهرات میلیونی مسالمت‌آمیز و یکپارچه در میدان «التحریر»، صدای جهاد را از بغداد به سراسر جهان برسانیم ، پرچم های اسرائیل را به آتش بکشیم و پرچم های فلسطین را در کنار پرچم های عراق بالا ببریم.

رهبر جریان صدر عراق افزود: باشد که این تظاهرات برای نابودی و متلاشی کردن آنها و ترساندن آمریکای شرور که از رژیم تروریسم صهیونیستی علیه عزیزانمان در فلسطین حمایت می کند و همچنین برای بازگرداندن سرزمین فلسطین و قدس شریف به دست حق باشد و حق ، تعالی است و بالاتر از او نیست.

وی اضافه کرد: وعده ما روز جمعه آینده در تظاهرات یکپارچه و چند میلیونی از تمام استان‌ها است که پس از نماز جمعه برگزار می شود تا به ظالمان ثابت کنیم که به حمایت از مقاومت ادامه می‌دهیم.

مردم عراق طی ۲ روز گذشته در حمایت از عملیات طوفان الاقصی توسط گروه های مقاومت فلسطینی علیه صهیونیست ها اقدام به برگزاری تجمع ها و راهپیمایی در نقاط مختلف این کشور کردند.

در حالیکه هشدارهای نیروهای مقاومت برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری علیه فلسطینی‌ها کارساز نبود، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

این عملیاتی است که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته، تا این ساعت یک‌هزار کشته روی دست صهیونیست‌ها باقی گذاشته است./ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها