هاآرتص: جنگ تا ۶ ماه آینده هم به نتیجه نمی‌رسد

کد خبر: 1265730

به اعتقاد روزنامه عبری زبان هاآرتص جنگ اسرائیل تا شش ماه آینده هم به نتیجه کامل که منجر به پایان شود، نخواهد رسید.

 هاآرتص: جنگ تا ۶ ماه آینده هم به نتیجه نمی‌رسد

به اعتقاد روزنامه عبری زبان هاآرتص جنگ اسرائیل تا شش ماه آینده هم به نتیجه کامل که منجر به پایان شود، نخواهد رسید.

این رسانه عبری زبان در شماره امروز دوشنبه خود به نقل از یک منبع آگاه اسرائیلی خبر داد، جنگ در غزه حداقل 6 ماه دیگر به درازا خواهد کشید.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که روزنامه یدیعوت احارانوت هم با اشاره به شلیک موشک علیه تل آویو همزمان با آغاز سال نوی میلادی به نقل از مسئولین عالی رتبه امنیتی این رژیم خبر داد، جنبش حماس توان موشکی خود را تا 2 یا حتی 3 سال آینده هم حفظ خواهد کرد.

گفتنی است در هشتاد و هفتمین روز از جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این رژیم از دستیابی به یک هدف ملموس یا نزدیکی شدن به یکی از اهداف اعلام شده خود هم عاجز مانده است.

گفتنی است  بن کاسپیت تحلیل‌گر برجسته روزنامه معاریو امروز در گفتگویی که در رادیو اف ام 103 انجام گرفت در مقابل سخنان یکی از مهمانان که ادعا کرده بود ما هنوز جنگ را نباخته ایم و همانند جنگ کیپور به پیروزی خواهیم رسید، گفت: شما در حال فریب و مهندسی سازی افکار عمومی هستید، روز هفتم اکتبر ما ضربه ای را متحمل شدیم که در طول تاریخ اسرائیل بی سابقه بوده است، هیچ توجیهی هم عدم وارد آمدن چنین ضربه یا وجود ندارد و تاکید می‌کنم که جبران این ضربه در طول زمان محال خواهد بود.

ادامه عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از شمال غزه

رسانه‌های عبری زبان از تداوم عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شمال غزه خبر دادند و نوشتند تعداد بیشتری از نیروها در روزهای آینده به خانه باز خواهند گشت./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها