درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای حمایت از اسراییل

کد خبر: 1285553

در پی حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، رییس‌جمهور آمریکا در دیدار با قانون‌گذاران ارشد این کشور خواستار تصویب فوری بسته حمایتی از رژیم صهیونیستی شد.

درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای حمایت از اسراییل

به گزارش تایمزِ اسراییل، در پی حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اهدافی مشخص در فلسطین اشغالی، جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در دیدار با قانون‌گذاران ارشد این کشور (سنا و مجلس نمایندگان) خواستار تصویب فوری بسته حمایتی از رژیم صهیونیستی شد.

دیروز شنبه رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که مجلس نمایندگان آمریکا پس از حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، بودجه حمایتی از این رژیم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

«استیو اسکالیز» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی قوانینی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و ایران را مسئول می‌داند، تغییری در برنامه خود ایجاد خواهد کرد. در این بیانیه ادعا شده است: مجلس نمایندگان قویاً در کنار اسرائیل ایستاده است و باید عواقبی برای این حمله بی دلیل وجود داشته باشد.

این قانونگذار آمریکایی گفت: جزئیات بیشتر در این باره به زودی اعلام خواهد شد.

لایحه بودجه حمایتی دولت آمریکا در ماه فوریه با حمایت ۷۰ درصدی مجلس سنا به تصویب رسید، اما در مجلس نمایندگان مسدود مانده است. قانونگذاران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان عمدتاً به دلیل مخالفت با تأمین مالی بیشتر اوکراین، این لایحه را مورد بررسی قرار نمی‌دهند و بررسی آن را مشروط به اختصاص بودجه مرزی بیشتر کرده اند./ مهر

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها