درخواست بایدن از کنگره آمریکا

کد خبر: 1051059

رئیس جمهور آمریکا در سالگرد تیراندازی در مدرسه ای در «پارکلند»، از کنگره این کشور خواسته است تا قوانین مربوط به فروش سلاح گرم را تشدید کند.

درخواست بایدن از کنگره آمریکا

خبرگزاری مهر: به نقل از وبگاه شبکه تلویزیونی بلومبرگ، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور خواسته است تا قوانین مربوط به داشتن اسلحه گرم تشدید شود.

رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای که توسط کاخ سفید منتشر شد، دراین خصوص اعلام کرد: امروز، من از کنگره می خواهم تا قوانین مربوط به اسلحه را بر مبنای عقلانیت از جمله نیاز به تأیید هویت در همه موارد فروش اسلحه و ممنوعیت فروش سلاح های تهاجمی با خشاب هایی با ظرفیت بالا و همچنین از بین بردن امکان فرار از مسئولیت برای سازندگان اسلحه را اصلاح کند.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: اکنون زمان عمل فرا رسیده است.

«جو بایدن» این بیانیه را در سالگرد تیراندازی در مدرسه ای در «پارکلند» (Parkland) واقع در ایالت فلوریدا منتشر کرد؛ حادثه ای که ۱۷ نفر شامل ۱۴ دانش آموز و ۳ مربی در سال ۲۰۱۸ جان خود را از دست دادند.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به دنبال وقوع این حادثه پیشنهاد داده بود که معلمان مدارس مسلح شوند و یا محافظان آموزش دیده ای در مدرسه ها مستقر شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها