ادعای پوچ یک مقام اماراتی در مورد سپاه و توهین بی شرمانه او به روحانیت

کد خبر: 627787

«ضاحی خلفان»، معاون پلیس جنجال آفرین امارات، اینبار هم پا از گلیم خود فراتر برده و در سلسله‌ای از پيام‌ها، انبوهي از ادعاهاي کذب را عليه مقام معظم رهبری، و جامعه روحانیت مطرح کرده است.

سرویس بین‌الملل فردا:

براساس وبگاه خبری «النشره»، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس جنجالی دبی در اظهارات تازه خود، ادعاهای دروغین و مغرضانه خود را بار دیگر متوجه ایران، جامعه روحانیت و تشیع کرد.

«ضاحی خلفان»، معاون رئیس پلیس و امنیت عمومی امارات که از نزدیکان محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی است، در سخنانی مغرضانه ضمن توهین سخیفانه به مقام معظم رهبری و جامعه روحانیت - که با توجه به مواضع خصمانه شیخ نشین های عرب، در طول تاریخ علیه ایران و بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امری عجیب و دور از ذهن نیست- مدعی شد: "روحانیون یک گروه تندرو هستند که مهاجرت میلیون‌ها ایرانی را به خارج از کشور موجب شده‌اند، و مردم ایران، به دلیل ترس از اقدامات تروریستی روحانیت، خارج از مرزهای کشور خود زندگی می‌کنند".

خلفان، که کشورش به همراه برادران مرتجع سعودی و قطری خود، نقش کلیدی در نشر و ترویج تروريسم در خاورميانه دارد و با حمایت مستقیم از تروریست‌ها در یمن، سوریه و عراق، مردم این کشورها را را به خاک و خون کشیده‌اند، در خوابی عمیق فرو رفته و کینه توزی و درماندگیش در برابر ایران و تشیع، وی را به ادعاهای دروغین و کذب واداشته است. معاون پلیس پرحاشیه امارات،، ضمن ادامه اظهارنظر سخیف خود در خصوص مقام معظم رهبری و روحانیت و تشیع، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، در نقش یک کارشناس سیاسی ناکارآمد که در جهل مطلق نسبت به مواضع شیوخ عرب در حمایت از تروریسم به سر می‌برد، ظاهر شده و مدعی شد: "سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، یک گروه ترورییستی تمام عیار است".

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها