امیر کویت برای رئیس امارات هم پیام مکتوب فرستاد

کد خبر: 790779

امیر کویت که همراه با فرستاده خود پیام‌های مکتوبی برای سران قطر، بحرین و عربستان فرستاده بود، برای رئیس امارات هم نامه نوشت.

امیر کویت برای رئیس امارات هم پیام مکتوب فرستاد

خبرگزاری فارس: «خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس امارات پیامی مکتوب از صباح الأحمد الجابر الصباح امیر کویت دریافت کرد.

«محمد العبدالله المبارک الصباح» فرستاده امیر کویت دیشب با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی دیدار و نامه امیر کویت را تقدیم وی کرد.

خبرگزاری امارات با اعلام این خبر از افشای محتوای این نامه خودداری کرد.

فرستاده امیر کویت طی چند روز گذشته همچنین با سفر به عربستان، بحرین و قطر نامه‌های مکتوب امیر کویت به سران این کشورها را تقدیم آنها کرد.

چهار کشور عربی مصر، عربستان، بحرین و امارات از حدود ۹ ماه پیش روابط خود با قطر را قطع کرده و این کشور را به حمایت از تروریسم متهم کرده‌اند در حالیکه عربستان و امارات از جمله حامیان تروریسم در منطقه است.

امیر کویت از ابتدای به وجود آمدن بحران در روابط این کشورها ایفای نقش میانجی برای آشتی بین این کشورها را آغاز کرده است اما تلاش‌های وی تا کنون راه به جایی نبرده و چهار کشور مذکور بر پذیرش خواسته‌های ۱۳‌گانه خود از سوی قطر به عنوان پیش‌شرط ازسرگیری روابط با دوحه تأکید دارند.

ارسال این نامه‌های امیر کویت در حالی است که ژنرال «انتونی زینی» فرستاده وزیر خارجه آمریکا در بحران قطر نیز به منطقه سفر کرده تا درباره تحولات این بحران و ترتیبات برگزاری اجلاس مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس در ماه می آینده گفت‌وگو نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها