حزب افراطی آلمان انقلابی صلح آمیز را علیه مرکل به پا می‌کند

کد خبر: 867829

رئیس حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" از تصمیمات خود برای برپایی انقلابی صلح آمیز علیه "آنگلا مرکل" و حامیانش خبر داد.

حزب افراطی آلمان انقلابی صلح آمیز را علیه مرکل به پا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه "دویچه ویرتشافتز ناخریشتن" آلمان، حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" می خواهد افرادی را که از سیستم مرکل حمایت می کنند از مسئولیت ها کنار بگذارد.

"الکساندر گایلند"، رئیس حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" در مصاحبه ای با روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، از آمادگی خود برای یک انقلاب صلح آمیز علیه "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان و حامیان آن سخن گفته است.

انقلاب مد نظر او متوجه همه اشخاصی می شود که از سیستم مرکل حمایت می کنند. به گفته رئیس حزب افراطی جایگزینی برای آلمان افراد مد نظر من همچنین شامل افرادی از احزاب دیگر و متاسفانه همچنین از رسانه ها می شوند. من می خواهم آن ها را از مسئولیت ها کنار بگذارم.

سازمان اطلاعات داخلی آلمان اخیرا نظارت بر حزب افراطی به اتهام ارتباط آن با راستگرایان افراطی را مد نظر قرار داده و رئیس حزب افراطی این را اقدامی با انگیزه های سیاسی ارزیابی کرده است.

حزب افراطی آلمان اخیرا جایگاه بسیار خوبی در بین شهروندان آلمانی پیدا کرده است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" به جایگاه دومین حزب قدرتمند آلمان بعد از اتحادیه احزاب متحد مسیحی صعود کرده و جای حزب سوسیال دموکرات را گرفته است.

صعود احزاب افراطی در آستانه انتخابات پارلمانی اروپا به چالش بزرگی برای احزاب سنتی تبدیل شده است.

"آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان چندی پیش نگاهی به انتخابات ماه می سال 2019 در اتحادیه اروپا انداخته و درباره مبارزه با نیروهای راست و چپ افراطی دشمن با اروپا در این انتخابات اعلام آمادگی کرد.

صدر اعظم آلمان با نگرانی به انتخابات اروپایی پیش رو که در ماه می سال 2019 برگزار می شود نگریسته و گفت: این انتخابات می تواند به یک رویارویی بزرگ بین نیروهای طرفدار و ضد اروپایی تبدیل شود.

وی افزود: ما مطئنا یک مبارزه انتخاباتی سخت را برای انتخابات اروپایی داریم.

مرکل همچنین درباره رویکردهای ملی گرایانه در اتحادیه اروپا هشدار داده و چنین رویکردهایی را بسیار خطرناک ارزیابی کرده و گفت: افکار این نیروهای سیاسی مبتنی بر این مسئله است که ما نمی توانیم هیچ شرایط برد بردی را ایجاد کنیم، بلکه باید علیه یکدیگر کار کنیم. ما باید شدیدا علیه کسانی مبارزه کنیم که با شعارهای نفرت انگیز ایجاد ترس می کنند. ما باید علیه آن ها قاطعانه اقدام کنیم و این یک مبارزه بزرگ است.

در انتخابات اروپایی ماه می سال 2019 یک صف آرایی نیروهای مشکوک به اتحادیه اروپا و دوست با این اتحادیه انتظار می رود. در همه کشورهای اروپایی انتخابات پارلمان اروپایی برگزار می شود که در آن تا 751 نماینده انتخاب می شوند. این اولین انتخابات اروپایی بعد از خروج انگلیس ازاین اتحادیه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها