اعتراف افسر صهیونیست به دیدار «یعلون» با تروریست‌های سوریه

کد خبر: 896155

یک افسر صهیونیست اعتراف کرد که «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق این رژیم با تروریست‌های سوری دیدار کرده است.

اعتراف افسر صهیونیست به دیدار «یعلون» با تروریست‌های سوریه

خبرگزاری فارس: یک افسر صهیونیست به نام «گرشون هکوهین» به روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی گفت که «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم با تروریست‌های سوری دیدار کرده است.

وی گفت که در یکی از نشست‌های موشه یعلون با کسانی که او آن‌ها «معارضان و فعالان سوری» می‌خواند، شرکت کرده است. او اشاره‌ای به مکان و زمان این نشست نکرد.

موشه یعلون پیش از این در اکتبر ۲۰۱۴ با تأیید کمک‌های رژیم صهیونیستی به گروه‌های به اصطلاح معارض سوریه گفته بود: اسرائیل به نیاز‌های مخالفان مسلح دولت سوریه اهمیت می‌دهد و در مقابل آن‌ها نیز به کسی اجازه نمی‌دهند به مرز‌های اسرائیل نزدیک شود.

پیش از این حقایق بسیاری از حجم هماهنگی گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه با رژیم صهیونیستی بر ملا شده است؛ از نشست‌های متعدد افسران نظامی و اطلاعاتی این رژیم با سران صهیونیست‌ها تا پذیرش مجروحان تروریست در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رژیم صهیونیستی، تحت یک برنامه سری، گروه‌های تروریستی سوریه به خصوص در مناطق جنوبی را تجهیز مالی و تسلیحاتی می‌کرده است که با آزادسازی مناطق جنوبی به دست ارتش سوریه، این برنامه نیز در ژوئن گذشته پایان یافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها