پهپاد ناشناس پرواز‌های فرودگاه لندن را متوقف کرد

کد خبر: 904941

مقامات هوایی انگلیس با اعلام بسته شدن دومین فرودگاه بزرگ لندن درپی نزدیک شدن چند پهپاد، از سرگردانی و ایجاد مشکل برای ۲۰ هزار مسافر خبر دادند.

پهپاد ناشناس پرواز‌های فرودگاه لندن را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: منابع انگلیسی از بسته شدن شش ساعته فرودگاه «گاتویک» لندن در پی مشاهده شدن یک پهپاد در نزدیکی باند این فرودگاه خبر می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» شرکت خطوط هوایی «بریتیش ایرویز» با تایید بسته شدن فرودگاه گاتویک توضیح داد: «تمام پرواز‌های ورودی و خروجی به‌دلیل (نزدیک شدن) یک پهپاد، متوقف شده است».

بعد از مشاهده شدن این پهپاد در نزدیکی باند فرود، خودرو‌ها و بالگرد‌های پلیس برای یافتن آن اعزام شدند. دقایقی بعد مدیریت فرودگاه گاتویک اعلام کرد که در اصل دو پهپاد به باند فرود نزدیک شده‌اند.

تمام پرواز‌های ورودی به گاتویک، به فرودگاه‌های دیگر لندن و شهر‌های دیگر از جمله لیورپول و منچستر تغییر مسیر داده شدند.

بعد از شش ساعت از آغاز جست‌وجوی پلیس و نیرو‌های امنیتی در محوطه باند، هنوز پهپاد‌ها یافت نشده و فرودگاه نیز بسته است. ۲۰ هزار مسافر درپی بسته‌شدن گاتویک که دومین فرودگاه بزرگ و پرازدحام لندن است، سرگردان شده یا پروازهایشان به فرودگاه‌های دیگر منتقل شده است.

علی‌رغم اینکه مقامات هوایی انگیس می‌گویند مکان پرواز یک پهپاد بزرگ در آسمان این فرودگاه مشخص است، اما پلیس توصیه می‌کند از شلیک به این پهپاد اجتناب شود، زیرا مشخص نیست گلوله‌های سرگردان چه حادثه‌ای را می‌توانند بیافرینند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها