الجعفری: موفقیت روند سیاسی در گروی رهایی از تروریست‌ها است

کد خبر: 905157

نماینده سوریه در سازمان ملل موفقیت روند سیاسی در این کشور را در گروی رهایی از تروریست‌ها دانست.

الجعفری: موفقیت روند سیاسی در گروی رهایی از تروریست‌ها است

خبرگزاری تسنیم:به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل گفت که موفقیت هرگونه روند سیاسی در گروی رهایی از تروریست‌های باقی مانده است.

وی افزود: آینده سوریه تنها از طریق مذاکرات سوری سوری مشخص می‌شود و این مذاکرات باید به گونه‌ای باشد که وحدت و استقلال و تمامیت ارضی سوریه حفظ شود.

جعفری اظهار داشت: روند سیاسی باید از طریق مشارکت همه در سوریه صورت گیرد نه در استانبول، دوحه، ریاض و یا واشنگتن.

وی افزود: سوریه از هرگونه طرح برای خروج از بحران استقبال می‌کند و آماده مشارکت مؤثر در هرگونه تلاش صادقانه با هدف رسیدن به راه حل سیاسی است.

نماینده سوریه در سازمان ملل در ادامه گفت: نباید نقش برخی از کشور‌ها در شورای امنیت برای وارونه جلوه دادن حقایق درباره بحران سوریه را برای تحقق منافع و اهداف خود نادیده گرفت.

جعفری گفت: جامعه جهانی باید به سوریه در نابودی تروریست‌ها کمک کند.

وی تاکید کرد: وقت آن رسیده که برخی از حالت توهم خود بیرون بیایند و بدانند که آنچه را در سیاست به دست نیاورده‌اند نمی‌تواند از طریق اقدامات تروریستی آن به دست بیاورند.

نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: برخی کشور‌های غربی مدعی پایبندی به حاکمیت سوریه و استقلال و تمامیت ارضی آن هستند و این در حالی است که به تجاوز‌های خود به سوریه حمله می‌کنند و به حمایت خود از تروریست‌ها و ایجاد گروه‌های سیاسی به منظور مانع تراشی در مسیر حل سیاسی بحران سوریه ادامه می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها