دمشق: تجاوز‌های اسرائیل در راستای تقویت روحیه تروریست‌ها است

کد خبر: 907047

وزارت خارجه سوریه حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور را تلاش برای طولانی کردن مدت بحران و تقویت روحیه تروریست‌ها دانست.

دمشق: تجاوز‌های اسرائیل در راستای تقویت روحیه تروریست‌ها است

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در دو نامه خطاب به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور نقض آشکار قطعنامه ۳۵۰ سال ۱۹۷۴ میلادی به شمار می‌رود و این حمله در راستای تلاش‌های اسرائیل برای طولانی کردن مدت بحران در سوریه و تقویت روحیه تروریست‌های مزدور این رژیم است.

وزارت خارجه سوریه افزود: تلاش رژیم صهیونیستی برای ترساندن مردم سوریه دلیل محکمی است که نشان می‌دهد اسرائیل با گروه تروریستی داعش و النصره فرقی ندارد و رژیم صهیونیستی بعد از شکست گروه‌های تروریستی مزدورش در بیشتر مناطق سوریه مستقیما به تروریسم بین‌المللی علیه سوریه روی آورده است.

بیشتر بخوانید

واکنش وزارت دفاع روسیه به حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه

روسیه: آمریکا مناطق اشغال شده سوریه را باید به دولت سوریه بازگرداند

دمشق تاکید کرد که اگر حمایت نامحدود و ادامه دار دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود امروز شاهد اقدامات خصمانه خطرناک این رژیم نبودیم.

وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که به مسئولیت‌های خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی عمل کند و اقداماتی قاطعانه و فوری برای جلوگیری از تکرار تجاوز‌های اسرائیل انجام داد.

نخستین دقایق بامداد چهارشنبه سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف مهاجمی بر فراز مناطق نزدیک به دمشق درگیر شده و سامانه‌های پدافند هوایی این کشور موشک‌هایی را که به سوی خاک این کشور شلیک شده بود، در مناطق اطراف دمشق رهگیری کرده و آن‌ها را هدف گرفته‌اند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حریم هوایی دو منطقه "النبطیه" و "التفاح" در جنوب لبنان به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را شکستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها