نگاهی به واکنش‌های عجیب هواداران گلزار پس از ازدواج او

برداشت اول؛ تو را من وفادارم!

کد خبر: 1227776

ازدواج پرماجرای یک چهره معروف! شهرت محمدرضا گلزار در فضای مجازی به باور بسیار حداقل در یکی دوسال گذشته با کاهش معناداری همراه بوده است اما چند اتفاق در ماه گذشته باعث شده نام او دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد، از حضور پرماجرایش در میان انبوهی از استقبال کننده ( که البته با ادعای سیاهی لشکر همراه بود) در یک مرکز تجاری در شهر تبریز گرفته تا شکایتش از سه عضو رسانه‌ای فعال در فضای مجازی و بالاخره یک ازدواج پرماجرا. اما آنچه حالا به این روند خاتمه داده نوع واکنش هوادارانش به ازدواج او بوده است! واکنشی عجیب و البته مبتذل!

برداشت اول؛ تو را من وفادارم!

همین حالا و با فاصله چند روز از اردواج پرماجرای محمدرضا گلزار خبر آمده که چند نفر در واکنش به این وصلت دست به خودکشی زده‌اند! هر چند اگر رد این خبرها را بگیرید متوجه می‌شوید نه پیوست مهمی در مرجع خبری دارد و نه واکنشی از سوی نهادهای مربوط همچون پلیس و همین هم شائبه خبرسازی پیرامون این شایعات را قوت می‌بخشد! اما آنچه واقعی‌تر از این شایعات به نظر می‌رسد انتشار ویدئوها و عکس‌هایی است که طرفداران این چهره در فضای مجازی از خود منتشر کرده‌اند، ویدئوهایی با اشک و اه و ناله و حسرت از ازدواج چهره محبوبشان با کسی غیر از آنها!

ابتذال هواداری

اینکه این نوع واکنش‌های عموما مبتذل را می‌توان در دسته رفتارهای اجتماعی دسته‌بندی کرد یا نه کار روانشناسان اجتماعی است! اگرچه برخی از آنها هم طبق رایج دانستن این نوع مواجهه از بیماری روانی نسلی حرف زده‌اند که انگار در جهان دیگری سیر می‌کنند. اما آنچه می‌توان جدی‌تر به آن نگاه کرد حرف‌هایی است که چنین حکایت دارد که اساس این نوع انتشار خبرها تنها در جنون دیده شدن است و بس. یک نوع ترفند تکراری جواب داده برای کسب فالوئر بیشتر در فضای مجازی

صعود در جدول پرطرفدارها

گزارش تازه دیتاک در رابطه با وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران نشان می‌دهد محمدرضا گلزار ماه گذشته در اینستاگرام نزدیک به 12 میلیون و 200 هزار فالوئر داشته است اگرچه حالا با افزایش 400 هزار نفری به 12 میلیون 600 هزار نفر رسیده است اما در میان کاربران فارسی هنوز رتبه هفتم جدول پرطرفدارها به خود اختصاص داده است. پیش از او صفحات حسن ریوندی، رادیو جوان، مهناز افشار، گلشیفته فراهانی، دنیا جهانبخت و علی کریمی قرار دارند و پس از او هم چهره‌هایی همچون علی دایی، حسین تهی و رامبد جوان قرار گرفته‌اند. اما ماجرای هیاهو برای کسب فالوئر بیشتر در رابطه با این چهره از جایی جالب می‌شود که ماه گذشته حضور او در تبریز همراه با استقبال عجیبش از او کار را به دادگاه کشانده است.

استخدام برای استقبال

حضور محمدرضا گلزار در تبریز و هیاهوی استقبال از جایی جالب توجه شد که سه فعال رسانه‌ای همزمان خبر دادند حجم قابل توجهی از استقبال کنندگان از او را سیاهی لشکرهایی تشکیل می‌دادند که با دریافت رقمی بین 80 تا 100 هزار تومان به نوعی برای استقبال از این چهره استخدام شده‌اند. واکنش گلزار به انتشار این خبر شکایت او از این سه فعال رسانه‌ای یعنی حسین لامعی، بهمن بابازاده و شاهین صمدپور بود. البته که هر سه آنها با انتشار ویدئوهایی از این شکایت استقبال کردند و وعده دادند در دادگاه مستندات خود را منتشر خواهند کرد.

عقد آریایی بازیگر ذکرگو!

موضوع بعد از این شکایت که همچنان گلزار را در خبرها نگاه داشته بود خبر ازدواج او بود که به صورت قطره‌چکانی در فضای مجازی منتشر شد تا بازه زمانی طولانی‌تری را شامل شود. نوع مراسم عقد او هم خبرساز بود. ویدئوی کوتاهی که خود گلزار آن را منتشر کرد نشان از برگزاری عقد به شیوه «آریایی» بود! اتفاقی که این بار هم نقدهای فراوانی به همراه داشت و برخی معتقد بودن حداقل فردی که اذعات داشت از کودکی ذکر می‌گفته نباید به چنین روشی ازدواج کند تا به نوعی تبلیغ این شیوه باشد!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها