خانه‌های سوپر مدرن چه امکاناتی دارند؟

کد خبر: 1109606
خانه‌های سوپر مدرن چه امکاناتی دارند؟

 

خانه‌های لوکس در سراسر ایران وجود دارند. اما بی‌شک تهران پایتخت لاکچری‌ترین آپارتمان‌ها، برج‌های مجلل و شیک و پنت هاوس‌های باورنکردنی است که اکثر آن‌ها در منطقه ۱ تا ۳ شهرداری قرار دارند. در میان شلوغی این شهر، خانه های بسیار لوکس با قیمت‌های عجیب و سرسام آور جای دارد  که اساساً مورد توجه ثروتمندان قرار گرفته است. از کوچه پس کوچه‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد گرفته تا خیابان‌های بکر زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، نیاوران و الهیه، نام‎‌های آشنا برای دوستداران لاکچری گردی و اقامت لوکس در کلان شهر تهران هستند. گرانترین خانه‌های تهران، ساختمان‌هایی بسیار زیبا و لوکس که دارای معماری و طراحی فوق العاده‌ای هستند که چشمان بیننده را به خود خیره می‌کنند. همچنین این خانه‌های سوپر مدرن دارای امکانات فوق‌العاده‌ای نیز هستند. در این مقاله با برخی از این امکانات آشنا می‌شوید.

پلان ژورنالی

پلان ژورنالی، پلان دیاگرامی اندازه‌گیری شده از یک ساختمان است که از دید بالا ترسیم می‌شود. پلان در واقع به منظور توصیف یک محل یا برای برقراری ارتباط ساختمان‌سازی یا دستورالعمل‌های ساخت آن طراحی می‌شود. در این پلان‌ها اندازه، نقشه ساختمان، تجهیزات، طراحی با جزئیات بیشتر، سیستم تاًسیسات یا هر هدفی که لازم باشد، نشان داده می‌شود. پلان‌های ژورنالی معمولاً روی کاغذ کشیده و چاپ می‌شوند، یا به صورت یک فایل دیجیتالی نیز ارائه می‌شوند. پلان ژورنالی وسیله‌ای ارزشمند برای ارائه به مشتریان برای فروش یا اجاره ملک است.

تراس قابل چیدمان

تراس بخشی از خانه است که امروزه طراحی و دکوراسیون آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است. تراس در خانه‌های سوپر مدرن و  آپارتمان‌ها جزء با ارزش‌ترین فضاهای منزل هستند که به دکوراسیون و چیدمان آن‌ها اهمیت داده می‌شود. با چیدمان و دیزاین مناسب و زیبای این فضاها، می توان دکوراسیونی آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی در منزل ایجاد کرد.

متریال تماما برند

متریال، مواد و مصالح ساختمان است. استفاده از مواد مختلف تعاریف متفاوتی از فضا را به نمایش می‌گذارد. متریال ساختمانی می‌تواند به لحاظ فرم، عملکرد یا مکانی که آن ماده مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد، حائز اهمیت باشد. در این میان، استفاده از مصالح ساختمانی داخلی و خارجی به نام یکی از ویژگی‌های ساختمان‌های لوکس و لاکچری محسوب می‌شود. همچنین متریال تماما برند جزء لاینفک یک پروژه معماری سوپر مدرن است.

فول امکانات

تاثیر امکانات رفاهی و تفریحی واحدهای لوکس بر نحوه انتخاب مشتریان تاًثیر به سزایی دارد. بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی که برای واحدهای لوکس و سوپر لوکس مسکونی طراحی می‌شود، بر تصمیم خریداران لوکس‌نشین برای انتخاب واحد مورد نظرشان تاثیر می‌گذارد. گاهی فول امکانات بودن باعث شباهت خانه‌های مسکونی به یک هتل ۷ ستاره می‌شود. از امکانات این خانه‌ها می‌توان به: استخر، سونا، جکوزی، لابی، روف گاردن،  پارکینگ، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سالن بیلیارد و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد.

باغ‌های ژاپنی

باغ‌های ژاپنی یکی از انواع طراحی و چیدمان لنداسکیپ و فضاهای بیرونی، است که در آن از عناصر طبیعی به شکلی خاص و زیبا استفاده می‌شود. باغ‌های ژاپنی از شاخصه‌های سنتی معماری شرق و ژاپن محسوب می‌شوند. عناصر طبیعی مانند گیاهان و گل‌های رنگارنگ در ترکیب با عناصر دیگر مانند برکه‌های کوچک و کم‌عمق به همراه تکه سنگ‌های طبیعی، استفاده از نرده‌های بامبو و پل‌های چوبی و سنگی از ویژگی‌های اصلی معماری باغ‌های ژاپنی است. طراحی این باغ‌ها به مانند یک اثر هنری و یک تابلوی نقاشی می‌مانند. در اصل این باغ ها به منظور آرامش و راحتی روان و مراقبه در فرهنگ خاور دور وجود داشته است.

آسانسورهای(gold) گلد یا طلایی

امروزه آسانسورها تنها وسیله‌ای برای جابجایی افراد در طبقات مختلف نیستند و جزئی از دکوراسیون کلی ساختمان به شمار می‌آیند. به دلیل استفاده توسط تمامی ساکنان و میهمانان یک ساختمان از آسانسور باید دارای زیبایی و جلوه‌ای خاص باشند. آسانسورهای استیل، سنگی و دارای صندلی از گزینه‌های لوکس و مدرنی هستند که تعریفی شیک و لوکس از ساختمان را به میهمانان و ساکنان منتقل می‌کنند.

خانه‌های لوکس تهران کدامند؟

آپارتمان لوکس زعفرانیه

ساختمان آپارتمان لوکس زعفرانیه توسط مهندسان صحیح‌النسب در منطقه زعفرانیه ساخته شده است. آپارتمان لوکس زعفرانیه نوساز بوده و به سبک کلاسیک ساخته شده و دارای ۸ طبقه شامل ۵ طبقه دو واحدی مسکونی و ۳ طبقه مشاع است. واحدهای آپارتمان لوکس زعفرانیه دارای آسانسور مجزا و لابی اختصاصی هستند. یعنی هر واحد مسکونی طوری طراحی شده که به صورت تک واحدی عمل می‌کند. متراژ هر واحد مسکونی شرقی این مجتمع ۴۰۴ مترمربع و آپارتمان‌های غربی ۴۵۰مترمربع است. هر واحد آپارتمان لوکس زعفرانیه دارای ۴ اتاق خواب مستر، ۳ واحد پارکینگ و یک انباری اختصاصی است. مشاعات این مجتمع شامل لابی و پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی و آلاچیق، آشپزخانه عمومی با تجهیزات کامل و کباب‌پزعمومی که در پشت‌بام  قرار دارد.

برج قصر چناران

برج قصر چناران توسط آرشیتکت معروف تهران، مهندس فرزاد دلیری طراحی شد. برج قصر چناران، نگین بزرگ محله الهیه است. این عمارت لاکچری یکی از بهترین خانه‌های شمال تهران به شمار می‌آید. برج قصر چناران در ۱۳ طبقه احداث شده که هر طبقه تنها ۲ واحد مسکونی دارد. متراژ هر واحد مسکونی در این عمارت بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ متر مربع است. چناران با وجود پیست دوچرخه‌سواری در کنار سیستم‌های اینترنتی پرسرعت ۱ گیگ بر ثانیه به یکی ازخانه‌های هوشمند لاکچری ایران تبدیل شده است. پنت‌هاوس این عمارت مجلل، ویو بی‌نظیری به کوهستان تهران و مناظر دیدنی اطراف دارد. مشاعات این برج حدود هزار متر مربع بوده و خدمات هتلینگ خوبی در اختیار ساکنان قرار می‌دهد. این ساختمان با درختان کهنسال و آبشار و برکه مصنوعی و فضای سبز بسیار زیبا احاطه شده تا فضایی رمانتیک را برای ساکنان به ارمغان آورد. از جمله خدمات این مجتمع سوپر لوکس تهران می‌توان به : شیرآلات آب طلا، کارواش و کترینگ و رستوران و... اشاره کرد.

برج پارامیس فرشته

برج پارامیس فرشته را می‌توان یکی از لاکچری‌ترین خانه‌های تهران در یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های ایران دانست. برج پارامیس فرشته یکی از اقامت‌گاه‌های هیجان‌انگیز و گران‌قیمت ثروتمندان شمال شهر تهران محسوب می‌شود. این عمارت مجلل در خیابان فرشته تهران با خانه‌های مجلل و پاساژها و کافه‌ها و رستوران‌های شیک و لوکس، پاتوق لاکچری گردهای پایتخت به شمارمی‌‌رود. این مجتمع سوپر لاکچری ۱۳ طبقه واحد مسکونی به متراژ ۴۵۰ متر مربع و ارتفاع ۴ متر دارد. از جمله قابلیت‌های پارامیس فرشته می‌توان به: هزاران متر مشاعات، سالن اجتماعات  ۱۵۰مترمربعی، استخر۳۰۰ متری، سالن ورزشی و ...اشاره کرد.

88

برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه را می‌توان نگین منطقه مرفه‌‌نشین فرمانیه دانست. گران‌ترین خانه‌های ایران در این منطقه قرار داشته و برج باغ رولکس فرمانیه در فهرست مجلل‌ترین‌های تهران قرار دارد. این عمارت سفید رنگ با ۱۶ طبقه ۵۲ واحد مسکونی را در خود جای داده است. متراژ آپارتمان‌های این مجتمع شیک و با شکوه از ۱۳۰ متر شروع شده و تا ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد. از امکانات این برج باغ مجلل می‌توان به: ۶۰۰ مترمربع لابی، صدها متر مربع سالن ورزشی، مشاعات دکور شده بی‌نظیر، هفتصد متر مربع استخر ... اشاره کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها