وحشت مردم با دیدن ببر های سرگردان در روستا +عکس

کد خبر: 1116809

پرسه ببرهای سرگردان موجب وحشت مردم سه روستا در مالزی شده است.

وحشت مردم با دیدن ببر های سرگردان در روستا +عکس

 پرسه ببر‌های سرگردان موجی از وحشت را در میان اهالی سه روستا در مالزی ایجاد کرده است. حدود ۷۰ خانواده ساکن این روستا‌ها حالا با دیده شدن سه ببر نگران جان خود هستند. این ببر‌ها از جمعه هفته گذشته در برخی از مناطق این سه روستا دیده شده اند. این ببر‌ها در کامپونگ رمائو، کامپونگ بایور و کامپونگ بوجوک دیده شده اند.

بسیاری از اهالی محلی از ترس جان خود حالا جرات انجام کار‌های روزمره خود از جمله جمع آوری غذا از جنگل را نیز ندارند. «حسن آچوی»، ۵۵ ساله یک ساکن اهل کامپونگ رمائو گفت که تاکنون ۱۷ خانواده اهل روستای او با دیده شدن این ببر‌ها به روستای کامپونگ تندریک نقل مکان کرده اند.

ببر

او در این باره گفت: «ما خودمان یکی از ببر‌ها را دیده ایم که بسیار بزرگ بود. قبل از وقوع هر اتفاق ناخواسته ای، تصمیم گرفتیم تا به روستای دیگری نقل مکان کنیم، چون نگران جان خود هستیم. ما نمی‌خواهیم اتفاقی که در اوایل ماه جولای افتاد دوباره تکرار شود.»

ببر

در همین حال، «پِلینِجون آسوت»، ۳۸ ساله یک اهل روستای کامپونگ تندریک ابراز امیدواری کرد که مقامات محلی در خصوص شکار این ببر‌های سرگردان اقدامات لازم را انجام دهند. او گفت تعدادی از ماموران حیات وحش و پارک ملی به روستا‌ها اعزام شده و تله‌هایی را برای شکار این ببر‌ها نصب کرده اند.

ببر

گفتنی است؛ چندی پیش «آدین آندوک»، ۴۸ ساله یک کشاورز روستایی بر اثر حمله ببر دچار جراحت شدید شد./باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها