غرق شدن یک قایق مسافربری در خرمشهر/ کشف جسد سه نفر از غرق‌شدگان

کد خبر: 1138407

رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر از نجات هفت سرنشین قایق مسافربری غرق شده در منطقه منیعات خرمشهر و ادامه جستجو برای یافتن چهار تن دیگر خبر داد.

 غرق شدن یک قایق مسافربری در خرمشهر/ کشف جسد سه نفر از غرق‌شدگان

امید اسکندری در جمع خبرنگاران با اعلام خبر غرق شدن یک قایق مسافربری گفت: حسب گزارش‌های اولیه این حادثه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ روی داده است و تیم امداد و نجات ساحلی این جمعیت بلافاصله پس از کسب اطلاع به محل اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر افزود: این قایق ۱۱ سرنشین داشته است که با توجه به نقص فنی و نشست آب درون قایق، این شناور غرق شد. تاکنون هفت سرنشین آن نجات یافته‌اند و تلاش برای یافتن چهار سرنشین دیگر قایق با همکاری عوامل و غواصان آتش‌نشانی، سازمان بنادر و دریانوردی، تیم امداد ساحلی هلال احمر و ماهیگیران محلی ادامه دارد.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به واژگونی یک قایق گردشگری در رودخانه کارون و نجات هشت نفر از غرق شدگان، از خارج کردن جسد سه نفر از آب خبر داد.

نادر عمیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به واژگونی قایقی با ۱۲ سرنشین گردشگران در رودخانه کارون اظهار کرد: این قایق در محدوده حفار غربی واژگون شد و سریعا ماموران امداد و نجات، آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی خرمشهر در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به نجات هشت نفر از از سرنشینان قایق افزود: تاکنون جسد سه نفر از غرق‌شدگان از آب خارج شده است اما هنوز تلاش برای پیدا کردن یک نفر دیگر ادامه دارد.

عمیدزاده در خصوص علت واژگونی قایق گفت: پس از اتمام بررسی‌ها علت واژگونی قایق اعلام می‌شود.

/ منبع: ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها