آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای شش‌گانه مرزی

کد خبر: 1174243

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزهای ایران و عراق روان است، گفت: در حال حاضر خروج از مرز به آسانی انجام می‌شود.

آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای شش‌گانه مرزی

سردار ‌سیدکمال هادیانفر‌ رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آمار بازگشت زائرین به کشور اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته 47 درصد خروج زائران را داشته ایم  و نسبت ورود زائران 53 بوده است و باز هم به ‌هم‌وطنان تاکید می‌کنیم مدیریت زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا  برگشت در روزهای پایانی به خصوص روز اربعین نباشد.

وی با بیان اینکه اگر زائران به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که این موج برگشت در این روزها به طور منظم انجام شود‌ در روزهای پایانی مشکلی زیادی نخواهیم داشت، افزود: طبق آخرین گزارش‌ها  بخش زیادی از هم وطنان که شمال 65 درصد می‌شود با خودروهای شخصی به مرز آمده‌اند و 35 درصد از هموطنان از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و احتمال یکطرفه شدن محور مهران به ایلام در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد و یادآور شد: احتمالا از روز چهارشنبه محور مهران به ایلام یکطرفه می شود و محور  ایلام-ملکشاهی در این مدت به عنوان محور جایگزین مورد استفاده قرار می گیرد.

سردار هادیانفر با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیرهای اربعینی بیان کرد: هیچ گونه التهاب ترافیکی و اعمال محدودیت در محور‌های اربعینی کشور وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران هنگام برگشت با استراحت کافی و رعایت قوانین و مقررات به سفر خود ادامه دهند خاطرنشان کرد: به منظور پرهیز از گره‌های ترافیکی، زائران با مدیریت زمان سفر برگشت را به روز‌های آخر موکول نکنند.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها