خبر مهم هواشناسی برای تهرانی ها / باران و کاهش دما در راه است

کد خبر: 1284584

بارش باران و کاهش نسبی دما در سطح استان تهران پیش بینی می‌شود.

خبر مهم هواشناسی برای تهرانی ها / باران و کاهش دما در راه است

 بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران از امروز (۲۲ فروردین) تا اوایل هفته پیش‌رو با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران (به ویژه امشب تا ظهر فردا) وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک پیش بینی می‌شود.

 همچنین طی این مدت به ویژه از بعد از ظهر چهارشنبه(۲۲ فروردین) تا پنجشنبه شب (۲۳ فروردین) در نیمه جنوبی و غربی، گاهی وزش باد خیلی شدید مورد انتظار است.

از پنجشنبه (۲۳ فروردین) تا شنبه (۲۵ فروردین) کاهش محسوس دما (۶ تا ۱۰ درجه سیلیسیوس) در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه (۲۵ و ۲۶ فروردین)، آسمان صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات وزش باد و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۳فروردین) ابری و بارش باران، گاهی ورزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۴ فروردین) نیمه ابری، گاهی افزایش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها