اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه | مدارس تعطیل شد

کد خبر: 1285942

فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

 اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه | مدارس تعطیل شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد./مهر

کلاس های درس مدارس شهرستان‌های بم ، نَرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

 بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان های شرقی استان کرمان ، شهرستان بم ، نرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی با توجه به تداوم بارش ها و آب گرفتگی معابر، مدارس تمام مقاطع تحصیلی چهارشنبه تعطیل است.

به گفته فرمانداران شهرستان های شرقی استان کرمان تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس های درس به صورت غیرحضوری پیگیری می شود.

هواشناسی کرمان با پیش‌بینی بارش شدید باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته ضمن اعلام هشدار قرمز از احتمال وقوع سیل در برخی مناطق استان خبر داده است.

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته از 117 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که از نیکشهر 36.7، توتان از توابع نیکشهر 52، زاهدان 5.6، سراوان 12، دلگان 39 و خاش 17.2 میلیمتر باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت. پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود. تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم می باشد. طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نیست.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس کنارک صبح و ظهر غیرحضوری شد

 روابط عمومی فرمانداری کنارک اعلام کرد، با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، مدارس این شهرستان فردا چهارشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس شهرستان دلگان تعطیل شد

پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا چهارشنبه به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس نصرت آباد تعطیل شد

با توجه به پیش بینی بارندگی شدید طی امشب و بامداد چهارشنبه و بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، فعالیت مدارس منطقه نصرت آباد تمامی مقاطع در نوبت صبح مورخه چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: به دلیل وضعیت جوی نامساعد و بارندگی شدید مدارس ابتدایی این جزیره چهارشنبه غیر حضوری برگزار می شود.

صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها