پلیس تجهیزات جدیدش را در نمایشگا ایپاس رونمایی می‌کند

کد خبر: 736140

نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی برگزار شد

پلیس تجهیزات جدیدش را در نمایشگا ایپاس رونمایی می‌کند

ایپاس سرویس اجتماعی فردا: نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی برگزار شد

صبح امروز نشست خبری شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی , امنیتی و ایمنی (IPAS 2017 ) با حضور علیرضا علی آبادی مدیر عامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی این نمایشگاه برگزار شد .

علیرضا علی آبادی در این نشست صحبت‌های خود را با مطرح کردند 5 هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه شروع کرد و گفت: «اهداف پنج‌گانه‌ این دوره از نمایشگاه شامل به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فن آوری‌های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در ماموریت محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیت درسطح جامعه به منظور کاهش حوادث، سوانح و خسارات ناشی از آن، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال در زمینه تجهیزات مرتبط با با ماموریت پلیس و کمک به تجاری سازی ایده‌ها و طرح های برتر، ساماندهی فعالان حوزه تجهزات پلیسی، ایمنی و امنیتی و مدیریت و هدایت ظرفیت‌های بالقوه این بخش با هدف افزایش کیفی و ارتقاء فناوری‌ها و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها و گسترش فضای آشنایی و مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف حذف واسطه ها است. برای برآورده شدن این اهداف 350 شرکت داخلی و خارجی در این دوره گرد هم آمده‌اند و محصولات 29 کشور از جمله چین , ژاپن , ترکیه و .. عرضه خواهد شد . همچنین بیش از 37 اثر توسط نخبگان در 27 غرفه در بخش مخترعین عرضه می شود. در ضمن در این نمایشگاه پلیس های تخصصی و پشتیبانی کننده نیروی انتظامی هم شرکت خواهند کرد.»

علی آبادی در ادامه‌ صحبت‌هایش با تاکید بر روی بخش‌های امنیتی و انتظامی اضافه کرد:« در این نمایشگاه گروه های متنوع کالایی از قبیل فناوری , اطلاعات و ارتباطات , حمل و نقل تسحیلات و مهمات , یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم های آموزشی و مشاوره ای و سایر زمینه های دیگر اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط در حوزه پلیسی، امنیتی و ایمنی در نمایشگاه حضور دارند. علاوه‌ بر این‌ها در همین بازه‌ی زمانی بیش از10 نشست تخصصی در نمایشگاه برگزار می شود که شامل نشست عناوینی چون مدیریت راهبردی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان، تبیین اقتصاد دانش بنیان و کارگاه اموزشی معرفی پرتال تعیین ارزش کالا درگمرک»

آیپاس

وی در ادامه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات داخلی در حوزه امنیتی افزود:« برای حمایت از تولید کننده های داخلی پاویون امداد نجات با شعار( ما می توانیم ) ایجاد شده است تا برای حمایت از شرکت هایی که در زمینه تولید داخلی فعالیت دارند بخش ویژه تولید داخل و ما میتوانیم در راستای حمایت از محصولات بومی در گروه کالا ها ایجاد شده است همجنین نهاد ها و سازمان های در زمینه ایمنی فعالیت دارند اعم از آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران و .... در پاویون امداد و نجات جانمایی شده اند . در همین راستا این نمایشگاه دارای بخشی مخصوص مخترعین است و در بخش مخترعین امسال حدود 79 اختراع در این نمایشگاه ثبت شد که از بخش های مختلف ناجا , فنی و حرفه ای و دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال گردید. این آثار در 3 مرحله داوری گردید که از بین 79 اثر دریافتی 37 اثر انتخاب شد و در غالب 27 غرفه به نمایش گذاشته خواهد شد.»

در ادامه خبرنگاران سوالات مختلفی را از آقای علی‌آبادی کردند و ایشان هم در رابطه با خرید محصولات از شرکت کنندگان خارجی پاسخ داد:«حضور شرکت کنندگان خارجی صرفا برای آشنایی با محصولات انها است. در آینده ایران تحت عنوان IPAS در نمایشگاه های بین المللی شرکت خواهد کرد زیرا تولید کنندگان ما از نظر کیفی تجهیزات از آنها عقب نیست و فقط هدف ما ایجاد جرقه ذهنی در تولیدکنندگان میباشد ولی اگر احیانا محصولی در ایران وجود نداشت بحث مشارکت با شرکت های خارجی به خرید از آنها اولویت دارد.» او در ادامه در پاسخ به خبرنگار دیگری در مورد ظرفیت تولید وسایل حوزه ایمنی دیگری گفت:«در ایران 450 نوع کالا مورد نیاز است که 25 درصد از محصولات نمایشگاه به طور 100 درصد تولید داخل هستند و بقیه آنها به صورت مشارکتی عرضه می‌گردند»

در پایان پرسش و پاسخ علی‌آبادی ، مردم و اهالی رسانه را به شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (IPAS 2017 ) دعوت کرد. لازم به ذکر است که افتتاحیه‌ی شانزدهمین دوره این نمایشگاه ‌ روز دوشبه 24 مهر خواهد بود و تا 27 مهرماه سال جاری در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

در آخر از همه مردم دعوت می شود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند تا با وسایل امنیتی موجود بیشتر آشنا شوند و همچنین تولید کنندگان با ظرفیت های تولید آشنا شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها