دستگیری عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجان

کد خبر: 741791

فردی که با آتش زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان سیرجان دستگیر شد.

دستگیری عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجان

باشگاه خبرنگاران جوان: قاضی محسن نیک ورزٍ دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: این فرد که یک جوان 22 ساله است تحت تأثیر شبکه‌های مجازی معاند نظام اقدام به این کار قبیح کرده و پس از تهیه فیلم، آن را منتشر کرده است.

قاضی محسن نیک‌ورز افزود: متهم پرونده به خیال خود جوانب حفاظتی را رعایت کرده و هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود اما پس از رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: هیچ تصویر و نشانه‌ای از متهم موجود نبود اما با اقدامات و تدابیرپیچیده اطلاعاتی، متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه عصر چهارشنبه دستگیر شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: منزل متهم توسط مأموران اداره اطلاعات محاصره شد و وی قبل از فرار به دام افتاد.

دادستان سیرجان در خصوص مجازات این متهم نیز گفت: توهین به مقدسات و آتش زدن اماکن عمومی در پرونده جوان 22 ساله موجود است و این اقدامات طبق قانون، 10 سال زندان را به دنبال دارد.

این فرد بامداد سه‌شنبه دو هفته پیش با حضور در مسجد شریف‌آباد سیرجان و ریختن بنزین در و پرده مسجد را آتش زد اما خوشبختانه به قسمت‌های داخلی مسجد خسارت وارد نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها