احتمال یک‌طرفه شدن جاده مهران به ایلام از فردا

کد خبر: 745666

رئیس پلیس راه از ترافیک پرحجم و روان در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در مسیر بازگشت زائران، احتمالاً جاده مهران به ایلام از فردا یک‌طرفه می‌شود.

احتمال یک‌طرفه شدن جاده مهران به ایلام از فردا

خبرگزاری فارس: سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت تردد در محورهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چذابه اظهار داشت: در حال حاضر تردد پرحجم و روان در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که خروج زوار از کشور به روزهای پایانی رسیده و بازگشت زائران را از کشور عراق شاهد هستیم، به تمهیدات پلیس راه در این زمینه اشاره و تصریح کرد: احتمالاً از فردا مسیر مهران به ایلام یکطرفه می‌شود تا بتوان خدمت‌رسانی بیشتری در زمینه بازگشت زوار انجام داد.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا در خصوص وجود دوربین‌های ثبت تخلفات در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه اعلام کرد: در تمامی مسیرهای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و... دوربین‌های ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای و متوسط موجود بوده و تخلفات سرعت و حتی سرعت غیرمجاز بین دو دوربین سنجیده و محاسبه می‌شود؛ لذا به هموطنان توصیه می‌کنیم که از سرعت غیرمجاز بپرهیزند.

سردار حمیدی به آمارهای تصادف سال گذشته در هنگام بازگشت زائران از مراسم اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: وقتی آمارهای سال گذشته و علت تصادفات را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌کنیم که خستگی و خواب‌آلودگی از جمله علل عمده تصادفات رانندگی بوده؛ چرا که زائران در بازه زمانی 7 تا 10 روزه که در مراسم اربعین حضور دارند استراحت کافی نداشته و دچار خستگی هستند.

وی افزود: زائران با این خستگی سوار خودروهای خود شده و به رانندگی می‌پردازند؛ معلوم است که با این وضعیت و عدم هوشیاری لازم دچار حادثه می‌شوند.

رئیس پلیس راه به زائران توصیه کرد که حتما در توقفگاه‌هایی که در مسیر بازگشت تعبیه شده استراحت کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی بپرهیزند.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا در خصوص ظرفیت پارکینگ‌های مرزهای سه‌گانه خاطرنشان کرد: ظرفیت پارکینگ‌ها اشباع شده و در حال حاضر برای بازگشت زوار آماده می‌شویم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها