کت و شلوار‌هایی که در ورزش هم رها نمی‌شوند+عکس

کد خبر: 884417

همان نسلی که در صبح‌گاه مدرسه هم حالش را نداشتند نرمش انجام بدهند، زمانی که به مدیریت هم برسند، حالش را ندارند کت و شلوار را کنار بگذارند!

کت و شلوار‌هایی که در ورزش هم رها نمی‌شوند+عکس

مجله فارس پلاس : هفته تربیت بدنی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و در همین رابطه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برنامه‌ای ورزشی پیش از آغاز کار برای کارمندان استانداری اصفهان هماهنگ کرده است.

در صف اول کسانی که ورزش می‌کنند، کارمندان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان دیده می‌شود که با لباس ورزشی و به صورت منظم در حال ورزش هستند، ولی از ردیف ۲ به بعد به خوبی می‌توان همان نسلی را دید که در نرمش‌های صبحگاهی مدارس هم حسش را نداشتند کوله خود را در بیاورند و درست ورزش کنند، اکنون به میز و پست رسیده‌اند و همان روحیه حضور دارند.

یکی از این افراد حتی حاضر نشد کت خود را کنار بگذارد یک کت به دست و با یک دست نرمش صبح‌گاهی می‌کند؛ اگر خوب به بقیه به صف‌های بعدی هم نگاه کنید، مدیرانی را می‌بینید که با کت و شلوار درحال ورزش هستند.

ورزش همان مقوله‌ای که همه فکر می‌کنند یا باید حرفه‌ای دنبال کرد یا باید بیخیال آن شد، از کودکی در ایرانی‌ها نهادینه نشده است و کمتر به آن توجه می‌شود؛ هفته تربیت بدنی فرصتی برای یادآوری این مبحث فراموش شده در زندگی‌های بدون تحرک امروزی است؛ «هفته تربیت بدنی گرامی باد».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها