چینی خشمگین مازراتی اش را داغان كرد

کد خبر: 262992

آقای وانگ برای این كار چهار كارگر پتك به دست را استخدام كرد و مازراتی 325 هزار یورویی خود را به زیر ضربات پتك آنها سپرد.

چینی خشمگین مازراتی اش را داغان كرد

جام جم: یك مرد ثروتمند چینی كه از خدمات پس از فروش شعبه شركت اتومبیل سازی مازراتی ناراضی بود مازراتی گران قیمت خودش را داغان كرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرد ثروتمند چینی در شهر ساحلی كینگدائو اتومبیل مازراتی مشكی رنگ خود را در هنگام افتتاح یك سالن اتومبیل به محل آن برد و به ضرب پتك داغان كرد. آقای وانگ برای این كار چهار كارگر پتك به دست را استخدام كرد و مازراتی 325 هزار یورویی خود را به زیر ضربات پتك آنها سپرد.

وی این اتومبیل را در سال 2011 به مبلغ 2.6 میلیون یوان (صد برابر متوسط حقوق سالیانه در چین) خریداری كرده بود. وانگ برای تعمیرات اتومبیل را نزد شعبه خدمات پس از فروش شركت دركینگدائو برد. در آنجا به جای استفاده از وسایل یدكی نو مكانیك ها وسایل دست دوم را روی اتومبیل گذاشته اما قیمت دست اول یدكی ها را در فاكتور درج كردند. بار دیگر وانگ مازراتی را به تعمیرگاه مجازش برد اما مكانیك قادر نبود یك مشكل ساده در های اتومبیل را حل كند. وانگ كه دیگر به خشم آمده بود تصمیم گرفت با داغان كردن اتومبیلش درس عبرتی را به شعبه مازراتی در چین بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها