موبایلی که 40کیلو راتحمل می کند!/عکس

کد خبر: 304502

آن طور که ال جی می گوید به لطف نمایشگر و باتری قابل انعطاف، این تلفن قادر است بدون آسیب دیدن تا ۴۰ کیلوگرم فشار را تحمل کرده و سپس به حالت عادی خود برگردد.

موبایلی که 40کیلو راتحمل می کند!/عکس
باشگاه خبرنگاران: تلفن خمیده و البته قابل انعطاف ال جی یعنی G Flex همین روزها به بازار خواهد آمد ولی هنوز که هنوز است نکات جدیدی از آن آشکار می شود. بعد از آنکه مشخص شد این تلفن واقعا قابل انعطاف است و قاب پشت آن هم عملا خودش را ترمیم می کند، حالا نوبت به حضور در مسابقه قوی ترین تلفن های دنیا رسیده است.
بارها عکس های مختلفی از آیفون 5 و 5s خم شده در جیب عقب به خاطر اشتباه سهوی مردم و نشستن روی آنها را دیده ایم، ولی باورتان بشود یا نه، جی فلکس ترس کمی از این اشتباهات دارد؛ هم به خاطر شکل خاص و مناسبش برای قرار گیری در جیب عقب و هم از بابت مقاومت و انعطاف مثال زدنی که دارد. آن طور که ال جی می گوید به لطف نمایشگر و باتری قابل انعطاف، این تلفن قادر است بدون آسیب دیدن تا ۴۰ کیلوگرم فشار را تحمل کرده و سپس به حالت عادی خود برگردد. درست است که نمایشگر ۶ اینچی این دستگاه به جای کیفیت 1080p به ما 720p را ارائه می کند ولی در عوض بزرگتر از گلکسی راند سامسونگ است و خمیدگی آن هم طبیعی تر جلوه می کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها