مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه مرحله

کد خبر: 588094

در مرتب کردن کمد دیواری برای فصل سرما حتما فضایی برای قرار دادن چتر و کلاه‌ها در نظر بگیرید تا بعد خشک شدن به سادگی آن‌ها را مرتب کنید و به جای اولیه‌شان برگردانید.

مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه مرحله
سرویس سبک زندگی فردا: کم‌کم به اواسط فصل سرما نزدیک می‌شویم و زمان آن رسیده است که به مرتب کردن کمد دیواری بپردازیم در کمدهای لباس برای البسه زمستانی جا باز کنیم. برای این منظور نیاز به طبقه بندی و نظم دهی کم لباس خود دارید، چرا که لباس‌های زمستانی معمولا حجیم‌تر از لباس های سایر فصول است و نیاز به فضای بیشتری در کمد لباس شما دارد، بنابراین اگر می‌خواهید فضای کمد خود را برای فصل زمستان آماده کنید با این مطلب که به نقل از چیدانه برای شما انتخاب کرده‌ایم، همراه باشید.
مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه مرحله
در مرحله اول مرتب کردن کمد دیواری باید لباس‌های خارج از فصل جدا کنید، هر کدام از لباس‌هایتان که در صورت تا شدن حالت اولیه خود را از دست نمی دهند تا کنید، این لباس‌ها می‌تواند البسه کشباف، تی شرت‌ها و شلوارهای استرچ و یا جین‌ها باشد با این کار با خیال راحت فضا را برای باقی البسه خود باز می‌کنید. بهتر است برای لباس‌های خارج از فضای جداگانه‌ای را در نظر بگیرید، فضایی مانند انباری که به حد کافی تاریک و خنک باشد. این فضا باید به حد کافی در دسترس باشد که ممکن است برخی از این لباس‌ها را به عنوان لباس‌های میان فصلی دوباره استفاده نمایید، شما می‌توانید این لباس‌ها را در فضایی مانند زیر تخت و یا کمد راهرو ها قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند. برای نگه داری البسه خرج از فصل به خصوص آن‌ها که از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند نیاز به نگهداری خاص به دور از گرد و غبار دارند. استفاده از کاور های پلاستیکی برای این لباس‌ها توصیه نمی‌شود، کیف‌های برزنتی بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شوند.
مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه مرحله
در مرحله‌ی بعد نوبت به تا کردن و قرار دادن البسه در کمدها می‌رسد. البسه زمستانی به دلیل حجم بالایی که دارند فضای بیشتری را در کمد شما اشغال می کنند با روش بالا به سادگی می توانید البسه‌ی خود را اصولی تا کنید تا فضای کمتری از کمد اشغال کند. در مرتب کردن کمد دیواری برای فصل سرما حتما فضایی برای قرار دادن چتر و کلاه‌ها در نظر بگیرید تا بعد خشک شدن به سادگی آن‌ها را مرتب کنید و به جای اولیه‌شان برگردانید. در فصل زمستان و فصول سرد به دلیل بارش باران و برف معمولا لباس‌ها خیس می‌شوند، توجه داشته باشید که با استفاده از یک استندی می‌توانید البسه‌ی خود را خشک کنید و پس از خشک شدن داخل کمد قرار دهید.
در مرتب کردن کمد دیواری برای فصل زمستان کفش ها را فراموش نکنید حتما فضایی را برای تمیز کردن و خشک کفش‌ها در خانه در نظر بگیرید. کفش‌ها و بوت‌های زمستانی معمولا ساق بلندی دارند پس ارتفاع مناسب را در کمد و یا جاکفشی برای قرار دادن آن‌ها پس از تمیز کردن در نظر بگیرید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها