نهم دی لبیک ملت به "أین عمار" مقام معظم رهبری

کد خبر: 179546

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس ششم با نام امام علیه خط اصیل امام اقدام شد گفت: آن مجلس با برخی اقدامات هنجار شکنانه خون به دل امام حاضر کرد.

واحد مرکزی خبر: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه تاریخی نهم دی لبیک ملت به " أین عمار" مقام معظم رهبری بود. حداد عادل در همایش حماسه نهم دی در مرکز همایش های صداوسیما افزود: مردم در این روز تاریخی در پاسخ به "أین عمار" ولی شان اعلام کردند که ما همه عمار توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای.
وی گفت: مردم پس از ماه ها تلاطم آشوبگران در تهران بویژه حوادث عاشورای 88 صبرشان لبریز شد و به ستوه آمدند و دیگر کسی جلودار آنان نبود. زیرا این همه نامردمی و وابستگی فتنه گران را چند ماه به شکلی آشکار مشاهده کرده بودند که این خود به 9 دی ماندگار در انقلاب تبدیل شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان امام راحل درباره بهتر و بالاتر بودن مردم در انقلاب اسلامی در قیاس با مردم زمان پیامبر و امیرالمومنین گفت: این مردم در روز 9 دی بار دیگر وفاداری خود را به امام حاضرشان اعلام کردند که اهل کوفه نیستند و مسیر انقلاب اسلامی باید بدون انحراف طی شود.
حداد عادل در ادامه با اشاره به زمینه های فتنه 88 و علائم آشکار آن در ایام انتخابات گفت: استفاده از نمادهای رنگی، اعلام پیروزی در عصر انتخابات ، دور شدن از ارزش های انقلاب اسلامی با برخی شعارهای متناظر، رفتارهای دو پهلو و بعضاً گفته های فاسد در نفی حمایت از مقاومت منطقه، همه و همه نشان می داد که برخی که سالها در انقلاب اسلامی خدمت می کردند از لحاظ رفتار و عقاید تغییر اساسی کرده اند.
وی افزود: مردم روزه خواری فتنه گران در روز قدس، شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، بی توجهی به فتح لانه جاسوسی امریکا در سال 57 در روز سیزده آبان و همچنین حمله به تکایا و پرچم امام حسین (ع) را فراموش نکرده بودند و طبیعی بود که در 9 دی بر همه فتنه گران بشورند.

مجلس ششم خون به دل امام حاضر کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس ششم با نام امام علیه خط اصیل امام اقدام شد گفت: آن مجلس با برخی اقدامات هنجار شکنانه خون به دل امام حاضر کرد.
آقای حداد عادل در همایش حماسه 9 دی در مرکز همایش های صدا و سیما با بیان اینکه در مجلس ششم اقدامات ساختار شکنانه از سوی کسانی صورت گرفت که هم اکنون در پناه آمریکا زندگی می کنند افزود : آنان با توسل به امام غایب از امام حاضر تمرد کردند در حالیکه روز به روز از آرمان امام فاصله می گرفتند و در مواقعی که به ضررشان تمام می شد با نام امام سوءاستفاده می کردند و همان جریان حامیان اصلی فتنه بودند.
حداد عادل تاکید کرد: این جماعت در ایام فتنه 88 هر چه توان ، پول و قلم در اختیار داشتند سر یک نقطه جمع شدند و با مواضع عجیب و غریب خود در مقابل رهبری ایستادند.
وی ادامه داد: زمانی که از انتخابات مکرر در دهه 80 نا امید شدند بر آن شدند تا با وقاحت تمام در فرصتی مغتنم در انتخابات 88 مواضعی اتخاذ کنند که برای دشمن نیز تعجب آور نبود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بی تقوایی سیاسی را عامل بخش دیگری از زمینه سازی برای فتنه 88 عنوان کرد و گفت: برخی از کسانی که از آنها انتظار نمی رفت سخنانی بر زبان آوردند که برای مردم و مسلمانان شگفت آور بود. بویژه اینکه در تبلیغات انتخاباتی می گفتند وقتی مشکلات ایران وجود دارد چه ضرورتی برای کمک به مقاومت منطقه وجود دارد و این سخنان چراغ سبزی برای آمریکایی ها و امیدواری شان شد.
آقای حداد عادل تصریح کرد: هیچ کسی نمی تواند منکر این مهم باشد که فتنه 88 بر سر انتخابات بود بلکه ارکان نظام و ولایت فقیه را به شکل ناجوانمردانه هدف قرار گرفته بودند که مقام معظم رهبری با اتکا به خداوند و به کمک مردم در 9 دی آنان را رسوا کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها