جنگی که بدون استراتژی هدایت شود یک راه حل نیست

کد خبر: 475355

رئیس فراکسیون حزب سبز آلمان با انتقاد از عملیات نظامی آلمان در سوریه تاکید کرد جنگی که بدون استراتژی هدایت شود به موفقیت منجر نمی‌شود.

تسنیم: "آنتون هوفرایتر"، رئیس فراکسیون سبزها در پارلمان آلمان در گفتگو با روزنامه آلمانی "میتل دویچه سایتونگ" انتقاد شدیدی به عملیات نظامی آلمان در سوریه وارد کرده و گفت: ما به عملیات ارتش آلمان در سوریه نه گفته ایم اما همزمان بر این عقیده ایم که باید با داعش همچنین به صورت نظامی مبارزه شود. تنها با ابزار سیاسی می توان بر داعش پیروز شد. عملیاتی که در آن نه هدف و نه متحد مشخص نیست به موفقیت منجر نمی شود.
این سیاستمدار بلند پایه آلمانی در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که جنگی که بدون استراتژی هدایت می شود یک راه حل نیست. نیویورک تایمز گفته است که علیه داعش مبارزه کردن یک مسئله است و ضربه زدن به داعش مسئله ای دیگر. ما به تقویت سرویس های دیپلماسی نیاز داریم. یک استراتژی مهم است. و برای این منظور ما در آلمان از جمله به سرویس های دیپلماتک نیاز داریم.
ما با بسیاری از بحران های موازی مواجه هستیم. بنابراین من این مسئله را فورا ضروری می دانم که سرویس ها و خدمات دیپلماتیک ساخته شود. سرویس های دیپلماتیک ما باید تقویت شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها