مهمترین اولویت مجلس آینده توجه به مسائل اقتصادی است

کد خبر: 501812

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مجلس آینده باید اولویت خود را توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و ایستادگی در برابر استکبار قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا: لطف‌الله فروزنده با اشاره به ترکیب مجلس ‌آینده، اظهار کرد: در مرحله نخست انتخابات مجلس، اکثریت اصولگرایان در کشور به پیروزی رسیدند اما ترکیب نهایی مجلس به مرحله دوم انتخابات بستگی دارد که بعید نیست در این مرحله نیز اصولگرایان اکثریت افراد راه یافته به مجلس را تشکیل دهند ولی علی‌القاعده به نظر می‌رسد در مجلس دهم شاهد یک توزان مناسب بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باشیم.
وی با بیان نمایندگان راه یافته به مجلس و نیز کاندیداهای بازمانده از آن باید با حفظ نجابت سیاسی، پذیرای قانون باشند، گفت: همانطور که رهبری در سخنان اخیر خود اشاره کردند تمام نمایندگان راه یافته به مجلس و نیز افرادی که از راه‌یابی به مجلس بازمانده‌اند باید نتایج را بپذیرند و با حفظ نجابت سیاسی، پذیرای قانون باشند.
سخنگوی جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه هنوز شورای نگهبان نتایج رسیدگی به اعتراضات کاندیداها نسبت به انتخابات مرحله اول مجلس را اعلام نکرده است، گفت: شورای نگهبان هنوز نظرن هایی خود را درباره انتخابات مرحله نخست مجلس اعلام نکرده است و چه بسا این نهاد قانونی در بررسی‌های خود به این نتیجه برسد که آرای چند حوزه انتخابیه را باطل اعلام کند و در آن صورت نمایندگان اصولگرا یا اصلاح‌طلبی که از آن حوزه به مجلس راه یافته‌اند باید پذیرای قانون باشند و رفتار نجیبانه‌ای از خود به نمایش بگذارند.
فروزنده ادامه داد: نمایندگان و کاندیداهای بازمانده از مجلس باید قانون‌مداری را نصب‌العین خود قرار دهند و اگر نتایج انتخابات و یا نظر شورای نگهبان به نفع آنها نبود، انتخابات را زیر سوال نبرند و امیدوارم که دوستان اصلاح‌طلب ما نیز به این اصول قانونی پایبند باشند.
این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با اشاره به مهمترین اولویت‌های مجلس دهم، اظهار کرد: آنچه که مهم است این است که مجلس آینده باید اولویت‌های اصلی خود را توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و نیز ایستادگی در برابر استکبار قرار دهد و ما نیز باید بدانیم که چنین اصولی جزو ذاتیات نظام اسلامی است و ربطی به جهت گیری‌های اصولگرایانه و یا اصلاح‌طلبانه ندارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها