تمام تمرکز دولتی‌ها رقیب‌هراسی در مناظره‌ها است

کد خبر: 668207

عضو فراکسیون ولایت گفت: پیش‌بینی می‌کنم رئیس‌جمهور بر روش‌های تخریب حریف تمرکز کند، چراکه چیزی برای ارائه ندارد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو فراکسیون ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رفتار روحانی در مناظره‌های انتخاباتی، اظهار داشت: آقای روحانی وضعیت ثابتی ندارد. اگر گذشته ایشان را بررسی کنید، پی می‌برید که در برهه‌های مختلف زمانی رفتارهای متفاوتی از وی سر زده است.
وی افزود: به‌طور مثال امروز می‌بینیم روحانی در برابر همان قانون ماهواره‌ای که خودش درگذشته تصویب کرده، می‌ایستد. یا درباره رفتار رادیکال وی پیرامون اعدام‌ها می بنیم در حالی که ایشان معتقدم بود باید اعدام‌ها در ملأ عام صورت گیرد امروز به نحو دیگری صحبت می‌کند که به نظر می‌رسد این‌گونه صحبت‌ها برای جلب آرا باشد.
ذوالنور تصریح کرد: روحانی در روز ثبت‌نام کاندیداتوری‌اش اعلام کرد که باید به جوان‌ها اهمیت بدهیم، آقای روحانی اگر می‌خواهید به جوان‌ها اهمیت دهید اولین قدم این است که خودتان کاندیدا نشوید چراکه رئیس‌جمهور بعد از مناظره اول حالش به هم خورد و در پشت‌صحنه برای بهبودی حالش دکتر آورده و کلی دوپینگ کردند تا بتواند حداقل راه برود حتی برای مناظره دوم چند ساعت بر روی روحانی کار و دوپینگ کردند تا بتواند در مناظره حرف بزند. لذا فردی که امروز باید به‌زور سرپا نگهش دارند چگونه شعار جوان‌گرایی سر می‌دهد؟ شخصی که زودتر از ساعت ۱۰ صبح حال رفتن به سرکار را ندارد و تا ۲ بعدازظهر هم بیشتر نمی‌ماند الا در موارد اضطراری چگونه چنین شعاری می‌دهد؟
نماینده مردم قم بابیان اینکه کابینه روحانی پیرترین کابینه در تمام انقلاب است، یادآور شد: شعار جوان‌گرایی دادن از سوی آقای روحانی تنها برای جلب‌توجه و جلب آرا بدون هیچ اعتقادی در پشت آن است. اینکه گفتم ایشان ثبات ندارد به همین دلایل است چراکه باید رفتار و عمل باهم منطبق باشند.
عضو فراکسیون ولایت با اشاره به طرح موضوع حقوق شهروندی از سوی روحانی، گفت: در حال حاضر بیش از ۸ میلیون جمعیت بیکار در کشور داریم که اگر هر خانواده ۴ نفر باشند این جمعیت به ۳۲ میلیون نفری می‌رسد که نان شب ندارند بخورند. این در حالی است که اولین مسئله در حقوق شهروندی این است که مردم بتوانند شکمشان را سیر کنند. بنابراین طرح حقوق شهروندی از سوی رئیس‌جمهور به دلیل انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی است تا مردم به امور مهمی که دولت موفق به انجام آن نشده فکر نکنند و ذهنشان به سمت مسائل فرعی و حاشیه‌ای برود.
ذوالنور بیان داشت: براساس آنچه که در مناظره اول و دوم دیدیم و باتوجه به اینکه موضوع مناظره سوم اقتصادی است فکر می‌کنم آقای روحانی برنامه خاصی در این مناظره هم نداشته باشد.
وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنم که رئیس‌جمهور بیشتر بر روی روش‌هایی که بتواند حریف را تخریب کند، تمرکز کرده چراکه چیزی برای ارائه ندارد. همانطور که وی درباره سؤال سبک زندگی اسلامی موضوع موشک‌ها و شهرهای موشکی را مطرح کرد حال اینکه هیچ ارتباطی بین سؤال و جواب وجود نداشت.

ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد: ازاین‌رو آقای روحانی ذهنش را بر اینکه برنامه‌ای در این مناظره‌ها ارائه دهد و ندارد بلکه تمام تمرکزش این است که چگونه می‌شود با راست و دروغ رقیب را نابود و از بین ببرد از این رو پیش‌بینی می‌شود که مناظره فردا نیز ایشان همین رویه را دنبال کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها