حسن شمشادی: برخی‌ها ناآگاهانه سرباز اسرائیل هستند

کد خبر: 908513

تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه فتنه نفوذ مهم‌ترین فتنه امروز جامعه ماست، گفت: برخی افراد سرباز صفر سرویس جاسوسی اسرائیل هستند و خود خبر ندارند.

حسن شمشادی: برخی‌ها ناآگاهانه سرباز اسرائیل هستند

خبرگزاری فارس: حسن شمشادی در نشست «رسانه و بصیرت» به همراه یادمان شهدای فتنه ۸۸ در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) اظهار کرد: ۹ دی روز بسیار بزرگ و پایانی بر فتنه‌ای بود که سال ۱۳۸۸ در کشور اجرا شد و همه شهر‌ها و استان‌ها را به‌شدت درگیر خود کرد.

وی افزود: فتنه ۸۸ عملیات سنگینی بود که از گذشته آغاز شد و در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد، این فتنه طراحی عمیق داشت که ۸ ماه به اجرا در آمد و آن زمان هزینه بسیار سنگینی داشت.

تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه با اعلام اینکه در ۹ دی تبعیت مردم از رهبری، دغدغه برای حفظ نظام اسلامی، دغدغه برای مقام ولایت، قانون اساسی و حفاظت از آرای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، تصریح کرد: عده‌ای افراد مدعی در این امتحان بزرگ مردود شدند، برخی سکوت کردند، برخی به میدان آمدند، برخی عاقبت بخیر شدند و به شهادت رسیدند.

این خبرنگار نام‌آشنای کشور با بیان اینکه همه افراد در زمان فتنه هم سطح نیستند، گفت: با آغاز امتحان هر کس نمره خاص به خود می‌گیرند، برخی نمره بالا، تعدادی نمره قبولی و برخی تجدید می‌شوند البته در این بین افرادی هم رد خواهند شد.

شمشادی با بیان اینکه فتنه امتحان بزرگی بود که بسیاری از خواص و عوام ملت در آن دخیل شد، ادامه داد: برای سیاسیون، روحانیون، اهل رسانه، همه افراد و کسانی که مدعیان بصیرت بودند و بسیاری که خود را از بزرگان انقلاب می‌دانستند فتنه به میان آمد و همه افراد در نمره گرفتن هم‌سطح نبودند.

وی با اشاره به اینکه در این امتحان سخت کسانی سربلند بیرون آمدند که هم‌اکنون با افتخار روز ملی بصیرت‌افزایی را جشن می‌گیرند، بیان کرد: حماسه ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود و به هیچ وجه برگ برنده برای یک جناح سیاسی، یک فرد یا یک گروه و یک نگاه در کشورمان نبوده و نیست.

شمشادی با اعلام اینکه حماسه ۹ دی پیروزی ملت ایران را همراه آورد و نشانه‌ای از اتحاد مردم ایران بود، متذکر شد: این حماسه پایان فتنه‌ای بود که می‌خواست ملت را از رهبری جدا کند.

وی گفت: عده‌ای با حمایت استکبارگران، با فتنه‌افکنی و تفرقه‌افکنی بین دولت و ملت، حاکمیت و ملت، نظام و ملت و رهبری و ملت می‌خواستند فاصله ایجاد کنند البته در این مسیر بسیار کار و تلاش داشتند، ولی به موفقیت نرسیدند.

خبرنگار جبهه مقاومت با اعلام اینکه حماسه ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود، ولی پایان فتنه‌ها در این مملکت نبوده و نیست، یادآور شد: در هر زمان و هر ایام دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی برنامه‌های ویژه دارند البته ما نیز با تجمع و جشن در این مراسم می‌خواهیم به دشمنان هشدار دهیم که ملت ایران همیشه پای آرمان‌ها و اهداف والای خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن بسیار دست به یادآوری و تذکر زده است، بیان کرد: هم‌اکنون وظیفه داریم تا فتنه‌ها را به خوبی رصد کرده و بشناسیم.

شمشادی با اعلام اینکه همه فتنه‌ها دارای نکات مشابه هستند و از شیوه‌های مبارزه نرم استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: زمان حمله نظامی به ایران از سوی هر قدرت و ابرقدرت به پایان رسیده است و رهبران استکبار حتی در صحبت‌های خود حرف از جنگ سخت نمی‌زنند، ولی با فتنه نرم، جنگ نرم و تهاجم‌های نرم وارد میدان می‌شوند.

وی بیان کرد: غربی‌ها در بسیاری از فتنه‌های نرم اتاق فکر بزرگ و گروه‌های متفکر دارند و روز به روز به دنبال راه‌های پر زرق و برق هستند.

خبرنگار جبهه مقاومت با اعلام اینکه هیچ سلاحی در هیچ جای دنیا ساخته نشده که ۲۴ ساعته شلیک کند، زیرا هر سلاح نیاز به استراحت و خرج دارند، گفت:، ولی سلاح فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌ها با رهبری بیگانگان به صورت ۲۴ ساعته از سوی دشمنان برنامه‌های متنوع فراوان ارائه می‌کنند البته انتظار می‌رود مردم تحقیق کنند و با بررسی کامل مصرف‌کننده این ابزار نباشند و هر چیزی که هر کسی گفته را قبول نکنند.

شمشادی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی افسران جنگ نرم هستند که باید با تدبیر و آگاهی کامل به میدان بیایند، متذکر شد: همه فتنه‌ها از چهره‌های موجه و مقدس برای براندازی استفاده می‌کنند، در فتنه‌ها فتنه‌گران با استفاده از فضای مجازی همه سوابق درخشان انقلاب اسلامی را زیر سؤال می‌برند و همه فناوری‌ها، پیشرفت در صنعت، نانو، علوم مختل، پزشکی، تکنولوژی و دیگر دستاورد‌ها را با شبهه‌افکنی به تاراج می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شعله‌افکنی، اختلاط حق با باطل، تفرقه‌افکنی و تهییج افکار عمومی از دیگر موارد مشابه فتنه‌ها است، عنوان کرد: فتنه‌های مشترکی در منطقه شکل گرفته است که با ویژگی‌های یکسان روی می‌دهد.

شمشادی خاطرنشان کرد: فتنه‌های بزرگی هم‌اکنون همانند نفوذ فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی، شخصیتی، اطلاعاتی، امنیتی، شخصیتی و اجتماعی در سر راه وجود دارند و رهبر انقلاب هم بسیار بر فتنه نفوذ تأکید داشتند، ادامه داد: پس باید فتنه‌های نفوذ را جدی گرفت، زیرا نفوذی‌ها باعث خیلی مسائل مانند نارضایتی‌های عمومی در جامعه می‌شوند.

وی با اشاره به سالروز گرامیداشت حماسه پر شور ۹ دی، بیان کرد: حماسه‌های پرشور زیادی در دوران‌های خاصی تجربه کردیم و در فتنه ۸۸ هم شهدای زیادی تقدیم شدند.

خبرنگار جبهه مقاومت گفت: مدیر و مسؤولی که به ارباب رجوع درشتی می‌کند و برای یک امضا مدت زیادی مردم را امروز و فردا می‌کند گرفتار فتنه نفوذ شدند و خود خبر ندارند.

وی با اعلام اینکه برخی افراد سرباز صفر سرویس جاسوسی اسرائیل هستند و خود خبر ندارند، گفت: این اشخاص در حال خیانت به خون شهدا و انقلاب هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها