انتقاد نماینده مجلس از قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال

کد خبر: 1099838

زاهدی با بیان اینکه باید سازمان جوانان از ورزش جدا شود و مستقیم زیر نظر رییس جمهور باشد،گفت: رئیس جمهور در جلسات مجمع جوانان شخصا حضور یابد.

انتقاد نماینده مجلس از قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال

محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن‌های استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان کشور و استان کرمان پر انرژی و پرتحرک آرمان خواه و عدالت محور هستند و باید از ظرفیت آن‌ها برای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب بهره بگیریم.

او ادامه داد: سمن‌ها این توانمندی را دارند که بدنه گام دوم انقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند لذا سه قوه حمایت‌ها و وظایف خود را به صورت عملی در خصوص جوانان انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان جوانان از ورزش جدا شود و مستقیم زیر نظر رئیس جمهور باشند، در ادامه پیشنهاد داد: رئیس جمهور در جلسات مجمع جوانان شخصا حضور یابد.

او با انتقاد از قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش مشکلات متعددی در درون خود دارد بنابراین جدا شدن سازمان ملی جوانان از این وزارتخانه، خدمت بزرگی به کشور است.

زاهدی در ادامه سخنانش گفت: فرهنگسرای کوثر کرمان قبلا متعلق به خانه جوانان بود که اکنون در اختیار شهرداری است که باید این مکان دوباره تبدیل به خانه جوان شود.

او ایجاد تعاونی مسکن و بیمه را برای سمن‌ها الزامی دانست و در ادامه اضافه کرد: در زمینه استخدام نیرو‌های سمن‌ها نیز مطالبه گری صورت گیرد و حل این مسائل باعث انگیزه در جوانان برای حضور فعال ترشان در سمن‌ها می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در استان چند بنگاه اقتصادی بزرگ داریم که رسالت‌های اجتماعی خود را بیشتر به سمت ورزش سوق داده اند که باید به حوزه‌های دیگر ازجمله حوزه جوانان نیز توجه کنند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها