پرتره

یک نماینده و چند حاشیه

کد خبر: 1117490

استاندار تهران به نماینده رباط کریم گفته شما نمی‌توانید به جای من فرماندار مشخص کنید.

یک نماینده و چند حاشیه

 گفگروه سیاست سایت فردا - استاندار تهران خطاب به حسن نوروزی، نماینده رباط کریم که در هفته‌های اخیر مدام حاشیه‌ساز شده بود، گفته شما نمی‌توانید به جای من فرماندار تعیین کنید. 

آنطور که روزنامه ایران نوشته، آقای نماینده در مراسم معرفی یازدهمین فرماندار شهرستان رباط کریم نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود در حین جلسه به محسن منصوری استاندار تهران اعتراض کرده و جناب استاندار هم خطاب به حضار گفته: «گزینه‌هایی که به عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند هر کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند.» منصوری همچنین خطاب به نماینده رباط‌ کریم تأکید کرد که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.

این موضوع درحالی نام نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس را سر زبان انداخته که او در هفته‌های اخیر اظهارات حاشیه ساز دیگری هم داشت. مثلا در گفت‌وگو با یک خبرنگار درباره اتفاقات آبان 98 گفته بود که ما کشتیم و چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند! البته بعد گفت که شوخی کرده و بعد هم کلا گفت که خبرنگار جعلی بوده است. انتشار فایل صوتی آن مصاحبه هم البته بر حواشی افزود. آقای نوروزی یک ابر دیگر هم با تاکید بر اینکه ازدواج دختر 13 ساله مصداق کودک همسری نیست، خود را در سیبل انتقادات قرار داد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها