معاون رئیسی: مردم همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند

کد خبر: 1126373

معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و داخلی آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب اسلامی با هوشیاری ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب بی‌نتیجه مانده و پس از گذشت چهار دهه با همه مشکلات و تحریم‌ها، بر اقتدار این انقلاب افزوده شده است.

معاون رئیسی: مردم همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند

سیدمحمد حسینی در حاشیه نشست اعضای ستاد مرکزی دهه فجر که با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ منطقه و جهان است که با حضور پررنگ و ایثارگری‌های مردم به پیروزی رسید و موجب ریشه‌کن شدن استعمار و سلطه‌گری در کشور ما شد.

وی تأکید کرد: پس از گذشت چهار دهه با همه مشکلات و تحریم‌ها بر اقتدار این انقلاب افزوده شده و تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و داخلی آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب اسلامی با هوشیاری ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب بی‌نتیجه مانده است.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور همچنین با اشاره به آغاز کار پویش «پرچم افتخار» از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی ما با شور انقلابی خود نشان خواهند داد که همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها