«فردا» گزارش می‌دهد

دلیل حمله رجانیوز به رییس مجلس چیست؟ / مردم کارآمدی می خواهند نه اختلاف

کد خبر: 1131194

انتظار می رود که جریان‌های مدعی انقلابی‌گری با افرادی مثل تاجزاده و رسایی مرزبندی کنند نه آنکه هم سخنان آنان را بازتاب دهند هم عکس جهت همکاری مجلس و دولت عمل نمایند.

دلیل حمله رجانیوز به رییس مجلس چیست؟ / مردم کارآمدی می خواهند نه اختلاف

گروه سیاست سایت فردا - سایت رجانیوز پس از انتشار توییت شبهه برانگیزی از حمید رسایی که در جهت ادبیات اصلاح طلبان افراطی و تجدیدنظرطلبانی چون تاجزاده ارزیابی شد به تازگی در مطلبی مدعی شد که رییس مجلس ، نامه رهبر انقلاب را تحریف کرده است. 

این ادعای سایت رجانیوز که جنبه تهمت و افترا دارد در کنار انتشار توییت حمید رسایی که در آن به گونه ای از محتویات فایل صوتی پشتیبانی کرده بود و پیش تر انتشار مقاله ای نامحترمانه در نقد مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی نشانه های نگران کننده ای از مسیر این سایت نزدیک به جبهه پایداری برای فاصله انداختن میان نیروهای جریان انقلاب دارد. 

این تلاش در حالی صورت می گیرد که همسویی حمید رسایی و مصطفی تاج زاده در موضوع فایل صوتی به عنوان رادیکال های دو جریان با انتقاد نیروهای انقلابی مواجه شده اما با این وجود کانال خبری این سایت، توییت حمید رسایی را منتشر کرد و بازتاب داد. ائتلاف رادیکال هایی چون تاجزاده و رسایی با وجود سخنان رهبر انقلاب مبنی بر لجن پراکنی علیه سپاه و شهید سلیمانی همچنان گسترش فایل صوتی را دنبال می کند. 

رویکرد سایت رجانیوز در حالی ادامه می یابد که طی این مدت رییس مجلس تمام تلاش خود را در کنار دولت برای تصویب یک بودجه به نفع معیشت مردم به کار گرفته تا وحدت نیروهای جریان انقلاب در نهایت به کارآمدی منجر شود. در این مسیر هرگونه حاشیه سازی منجر به اختلاف و به ضرر مردم خواهد بود. موضوعی که برای رادیکال هایی چون رسایی و تاجزاده بدترین خبر است و در این میان انتظار می رود که جریان های مدعی انقلابی گری با این گونه افراد مرزبندی کنند نه آنکه هم سخنان آنان را بازتاب دهند هم عکس جهت همکاری مجلس و دولت عمل نمایند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها