حضور جوانان فلسطینی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

کد خبر: 1151861

تعدادی از جوانان فلسطینی امروز شنبه با حضور در حرم امام خمینی(ره) در مراسم سی و سومین سال ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

حضور جوانان فلسطینی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

تعدادی از جوانان فلسطینی با همراهی بسیجیان جنوب تهران در مراسم ارتحال امام راحل شرکت کردند تا عشق و ارادت خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی نشان دهند.

یکی از بسیجیان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برادران فلسطینی امروز در کنار سایر مردم ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت کردند تا قدردانی خود را از امام که زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرد، اعلام کنند.

مجیدعلی محمدی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل شاهدیم که مردم فلسطین برای مقابله با اسرائیل همصدا شدند و این نتیجه همان تفکر اسلام در اتحاد جهان اسلام است.

وی افزود: با اتحاد و همدلی بین ملت های مسلمان قطعا پیش بینی رهبر معظم انقلاب در نابودی اسرائیل محقق شود.

این جوان بسیجی خاطرنشان کرد: حضور آحاد مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام نشان داد که مردم ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه هستند و تمام امید دشمن در ضربه زدن به کشور را ناامید می کنند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)   امسال با  رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. ‌

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها