امیر حیدری: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ به روی مردم عنایت و لطف رهبری است

کد خبر: 1155675

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در تصمیم‌گیری بازگشایی لشکر ۷۷ ارتش شاهد تجلی همدلی، وحدت و یکپارچگی هستیم.

امیر حیدری: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ به روی مردم عنایت و لطف رهبری است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر 77 ارتش که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد تجلی بزرگ همدلی، وحدت و یکپارچگی در تصمیم‌گیری برای بازگشایی معابر هستیم؛ بازگشایی معابر به طور قطع و یقین ترجمان عنایت، محبت و لطف رهبر معظم انقلاب به مردم مشهد، زائرین و عزیزانی که دل‌های پاکشان در گرو زیارت امام رضا و حضور در مشهد است.

وی افزود: خروج پادگان‌ها از اماکن شهری مصوبه سال 1388 شورای اسلامی است؛ سال 88 که این قانون مصوب شد نیروی زمینی پیشگام شد تا به احترام امام رضا(ع) و مردم در عمل به قانون اقدام کند و پنج سال از مقام معظم رهبری اجازه گرفتیم پادگانی را بسازیم و سپس جابه‌جا شویم و مسوولان شهری نیز فرصت پیدا کردند به ما کمک کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: پادگان جدید از عواید این پادگان ساخته نشده و علت تاخیر 17 ساله نیز اختلاف نظر و نبود وحدت نظر در بین مسئولان شهری است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که رحمت مقام معظم رهبری باعث شد که در سال جاری دور یکدیگر جمع شویم و مسوولین شهری و فرماندهان ارتش، پیش قدم شدند تا این اتفاق مبارک رخ دهد؛ ما نیز از این بازگشایی بهره به نفع کارکنان در راستای کهنه‌زدایی پادگان و ایجاد خانه‌های سازمانی برای کارکنان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به سهم خود از وحدت رویه‌ای که در استان حاکم شد، تشکر می‌کنم؛ همچنین از استاندار، آستان قدس رضوی، شهردار مشهد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و اعضای شورای شهر مشهد تشکر می‌کنم.

تعامل ارتش و شهرداری مشهد به‌منظور بازگشایی پادگان لشکر 77 ارتش

علی اکبر پورجمشیدیان نیز با بیان اینکه ارتش و شهرداری مشهد به‌منظور بازگشایی پادگان لشکر 77 ارتش تعامل مشترکی داشتند اظهارداشت: در حصر آبادان زمانی که محاصره کامل شد، لشکر 77 خراسان از لشکرهای غیوری بود که آنجا حضور داشت و پیشانی دفاع بودند و این یکی از نمونه‌های فداکاری ارتش است.

وی افزود: این مکان بسیار مقدس و قدمگاه شهدا و رزمندگانی است که فداکاری کردند؛ شهید کاوه و برونسی در این مکان آموزش دیدند و راهی دفاع مقدس شدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: این پروژه افتخار بزرگی است که امروز در اختیار ما قرار گرفته و نشان‌دهنده تعامل دستگاه‌هایی همچون ارتش، سپاه، شهرداری، استانداری و دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی است.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: از برادرانمان که ظرف 24 ساعت چندین مکان را تخلیه، تخریب و تبدیل به خیابان کردند، تشکر می‌کنم؛ امیدوارم این مکان مورد بهره‌برداری کامل قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: اینجا قدم‌گاه شهدا است و شهردار مشهد باید یادمانی را به نام شهدای عزیز ما قرار دهند تا مردم بدانند که شهدایی از این مکان جان خود را فدای اسلام کردند./تسنیم

 فرمانده نیروی زمینی ارتش: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ به روی مردم عنایت و لطف رهبری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ به روی شهروندان مشهدی، از عنایت عتیه و لطف رهبری معظم انقلاب است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم بازگشایی لشکر 77 مشهد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی پادگان لشکر 77 اقدام بزرگی است که عنایت، عتیه و لطف رهبری معظم انقلاب است، لذا همه ما باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم و دعا کنیم سایه مقام معظم رهبری بر سر ما مستدام باشد، ایشان همواره به فکر مردم هستند.

وی افزود: این مجموعه سه مالک داشته است، ارتش نیروی زمینی، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد بوده که عزیزانی که مسئولیت داشتند و کار کارشناسی که در حوزه‌شان بوده و سهم هر کسی به اندازه نیازی که بوده را تعیین کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش هم تقریبا حدود 5.43 درصد سهم خودش را برداشته و ما خدا را شاکر هستیم که توانستیم هم پادگان‌هایی که مورد نظر بوده در این اراضی بسازیم و بخش مهمی هم برای احداث خانه برای کارکنانمان در نظر بگیریم که سپاسگزار مقام معظم رهبری هستیم، جای تشکر دارد از قوه قضاییه که حکمیت این موضوع را به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح واگذار کردند که این حکمیت با عدالت انجام شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها