دری نجف‌آبادی: دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مسئله ایران همسو هستند

کد خبر: 1186903

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مسئله ایران همسو هستند و برای مقابله با آرمان‌های امام(ره) و رهبری و عظمت و شکوه کشور تلاش می‌کنند.

دری نجف‌آبادی: دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مسئله ایران همسو هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مسئله ایران همسو هستند و برای مقابله با آرمان‌های امام(ره) و رهبری و عظمت و شکوه کشور تلاش می‌کنند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در همایش سفیران نور که در سالن همایش‌های پالایشگاه برگزار شد، با اشاره به مسائل امروز اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در این دوره مسئله زمان‌شناسی است و باید جامعه و حوادث آن، شرایط داخلی و بین‌المللی را بشناسیم که اگر در گذشته شرایط ساده بود الان شرایط بسیار پیچیده است.

وی افزود: دستگاه‌های ضد انقلاب و فتنه‌گر امیدوار شده‌اند هر چند امیدشان به جایی نخواهد رسید، البته شرایط فضای مجاری که در حقیقت فضای واقعی است امروز خیلی گسترده است و آثار بسیار گسترده‌ای دارد و یکی از مشکلات جدی در آشوب‌ها است و دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی دشمن به این فضا دامن می‌زنند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مسئله ایران همسو هستند و برای مقابله با آرمان‌های امام(ره) و رهبری و عظمت و شکوه کشور تلاش می‌کنند، زیرا آنها نمی‌خواهند یک قطب جدید با محوریت ایران که دارای افکار معنوی و الهی امام(ره) و رهبری در آن وجود دارد تشکیل شود چون منافع آنها به خطر می‌افتد.

امام جمعه اراک با اشاره به دیدارهای اخیر مسئولان فرانسه با برخی عناصر معاند گفت: فرانسه که اکنون با معاندین ملاقات می‌کنند در دوره‌ای الجزایر را با خاک یکسان کردند و 1.5 میلیون انسان بیگناه را ازبین برانداخته در انتها بعد از مقاومت مردم عقب‌نشینی کردند.

وی افزود: وقتی خداوند بخواهد ملتی را آزادی دهد و سربلند کند یک رهبر بزرگ الهی به آنها می‌بخشد مثل قوم بی‌اسرائیل که خداوند موسی را برای آنها فرستاد یا صدر اسلام که خداوند حضرت محمد(ص) به آنها بخشید و آنها را نجات داد در پایان تاریخ نیز خداوند حضرت حجت(عج) را برای نجات مردم می‌فرستد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن گفت: امروزه بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد یک بلوک جدید به نام بلوک قدرت به وجود آمده که ایران نیز در حال راهیابی به آن است، البته دشمنان نمی‌خواهند این اتفاق بیافتد و با کمک افراد گمراه در حال مقابله با آن هستند.

وی افزود: دشمن از هر دری برای مقابله با ایران از جمله کودتا نوژه و جنگ تحمیلی استفاده کرده و در حال حاضر نیز با کمک یک عده فریب خورده در حال مقابله با جمهوری اسلامی است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: امروز حضور در بین مردم یک وظیفه مهم روحانیون و مبلغان دینی است بنابراین روحانیت باید برای جامعه الگو باشد و ارتباط بیشتری با مدارس و دانشگاه ها برقرار کنند/تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها