چرا دشمنان با سپاه قدس مشکل دارند؟

نقش و اهمیت سردار سلیمانی در تقویت سپاه قدس و جریان مقاومت

کد خبر: 1195982

یک تحلیلگر سیاسی درباره اهمیت منطقه‌ای سردار سلیمانی به «فردا» گفت: در 10 سال گذشته دشمن فشار زیادی درباره فعالیت های سپاه قدس وارد می‌کرد، حاج قاسم با ایثارگری تلاش کرد شخصا بار مسئولیت هدایت جریان فعال مقاومت را به طور علنی برعهده بگیرد که این فداکاری و ایثارگری او بسیاری در تقویت جریان مقاومت در منطقه و جهان موثر بود.

نقش و اهمیت سردار سلیمانی در تقویت سپاه قدس و جریان مقاومت

گروه سیاسی فردا: بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله موشکی آمریکایی‎‎ها به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.

بیژن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: بعد از گذشت 3 سال هنوز داغ رفتن حاج قاسم از کنار ما تازه است. یاد و خاطر او همچنان در ذهن و دل مردم وجود دارد. این موضوع نیز به دلیل ویژگی های فردی حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: تقریبا در 10 سال قبل از شهادت، مردم حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شخصیت خدمتگزار و فداکار می شناختند که برای کشور و اسلام کار می کند بنابراین محبوبیت ماندگار او تنها به دلیل شهادت و مظلومیت نیست بلکه به ایثارگری ها و فداکاری های او برای کشور و ملت بر می گردد.

این فعال مطبوعاتی یادآور شد: مردم تمام اخبار مربوط به فعالیت های حاج قاسم سلیمانی را دنبال می کردند و همواره این اخبار جزء پربازدیدترین خبرها بود. حاج قاسم ماندگار خواهد ماند چراکه همواره اقداماتش در راستای تقویت امنیت مردم و کشور و مبارزه با اشرار و تهدیدکنندگان این آب و خاک بود.

وی ادامه داد: قطعا جای حاج قاسم کسی نمی تواند بیاید اما در مجموعه های مختلف کشور ظرفیت های خوبی داریم، هر چند خیلی علنی عمل نمی کنند و ما اسمی از آنها نمی شنویم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: در 10 سال گذشته دشمن فشار زیادی درباره فعالیت های سپاه قدس وارد می کرد، حاج قاسم با ایثارگری تلاش کرد شخصا بار مسئولیت هدایت جریان فعال مقاومت را به طور علنی برعهده بگیرد که این فداکاری و ایثارگری او بسیاری در تقویت جریان مقاومت در منطقه و جهان موثر بود.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها