علیزاده: جنایت صهیونیستها آنها را از موضع ضعف خارج نمی‌کند

کد خبر: 1214667

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین دوران خود به سر می‌برد و جنایت صهیونیستها علیه مردم فلسطین آنها را از موضع ضعف خارج نمی‌کند.

علیزاده: جنایت صهیونیستها آنها را از موضع ضعف خارج نمی‌کند

علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین دوران خود به سر می‌برد و اگرچه جنایاتی را علیه ملت مظلوم فلسطین در روزهای اخیر روا داشت اما این جنایت نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از موضع ضعف خارج کند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی از طرف سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری رود اردون مورد محاصره قرار گرفته است و در موضع ضعف قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملل مسلمان که در سال‌های مختلف با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت‌شان را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کردند امسال با درک شرایط موجود با حضور پررنگ‌تر خود حمایت‌شان را از ملت فلسطین را اعلام کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی می‌دانست و معتقد بود که اگر این غده سرطانی پاک نشود تمام سرزمین‌های اسلامی را آلوده خواهد کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل آخرین روز جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و اگرچه این کار یک کار تبلیغاتی به نظر می‌آمد اما در ادامه حضور پرشور ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به همراه داشت و امروز، روز قدس به یک نماد برجسته برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها