سردار نقدی: دشمن تمام تمرکزش را بر روی رسانه آورده ‌تا واقعیت را وارانه نشان دهند

کد خبر: 1227467

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: طرح‌های خیال‌پردازانه دشمنان علیه ایران با شکست مواجه شد‌ه است.

سردار نقدی: دشمن تمام تمرکزش را بر روی رسانه آورده ‌تا واقعیت را وارانه نشان دهند

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان، با بیان اینکه  عجز دشمنان را در حوزه خلیج فارس و منطقه می‌بینید، اظهار داشت: فرار شرم‌آوری که برای آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و آنچنان دستپاچه افغانستان را ترک کردند که 640 هزار تفنگ و 200 هواپیما و بالگرد در این کشور جا گذاشتند. همچنین آمریکایی‌ها 8 هزار کامیون نظامی، 32 هزار ماشین آلات و نفربرهای نظامی، 16 هزار دوربین مدار بسته و 64 هزار بی‌سیم جا گذاشتند و فرار کردند، این واقعیت نظامی دشمن ما‌ست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه در عرصه سیاسی آمریکا به شدت منزوی شده است، گفت: ایران در شانگ‌های پذیرفته و عضو رسمی شده و در بریکس در حال پذیریش عضویتش هستند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در توطئه بزرگشان علیه نظام جمهوری اسلامی در سال گذشته گفت: با وجود اینکه  همه آنها جمع شدند و نقشه کشیده بودند و همه جاسوس‌هایشان و شبکه‌هایشان را علیه نظام ما جمع کرده بودند، ولی شکست خوردند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

سردار نقدی با بیان اینکه برنامه اشغال چند شهر را داشتند، ‌گفت: همچنین بعد از آن بلافاصله سعی کردند شورای امنیت سازمان ملل را وارد عمل کنند اما همه ‌نقشه‌ها و طرح‌های خیال‌پردازانه آنها با شکست مواجه شد. مشاهده کردید چگونه بعد از این شکست بزرگ، کشورهایی که دنبال‌رو بودند آمریکا را نادیده گرفتند و به ایران روی آوردند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در تمام جبهه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و ترورهای بزرگ، سعی کرد با اختلاف‌افکنی بین قبایل و اقوام و راه انداختن جنگ‌های قومی و قبیله‌ای به اهداف خود برسد که باز هم شکست را متحمل شد گفت: دشمن در جبهه اقتصادی تصور می‌کرد پس از 6 ماه از گذشت این تحریم‌هایی که 13 سال پیش وضع کرد ما تمام می‌شویم اما خیال باطل بود. دشمن تصور این چنین داشت که برای دسترسی به نان، مردم به خیابان‌ها می‌ریزند، این تصور اوبامای ملعون بود، اینها را به زبان آورده‌اند.دشمن تصورش این بود با آن تحریم شدیدی که اعمال کرده است کار تمام می‌شود ولی ‌با شکست مواجهه شد.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه فشار جنگ رسانه‌ای دشمن بر روی افکار عمومی جامعه است  گفت: دشمن تمام تمرکزش را بر روی رسانه آورده ‌تا واقعیت را وارانه نشان دهند.

سه قشر جامعه هدف اصلی دشمن بود

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان اظهار داشت: بسیج دارای 2 بخش مهم ماموریت است؛ بسیج محلات، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت یک بخش و حوزه اقشار بخش دیگر ماموریت بسیج است که هرکدام از بسیج اقشار اعم از بسیج فرهنگیان، جامعه پزشکی، دانشجویی، ادارات، اقوام، عشایر و اقشاری که با بدنه جامعه ارتباط مستقیم دارند دارای ماموریت تعریف شده‌ای هستند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان، زنان و دانشجویان مورد هدف اصلی دشمن هستند چرا که دشمن با هدف قرار دادن این سه قشر به دنبال ایجاد ناامیدی، تزلزل و جذب نیرو بود که در خوزستان موفق به این کار نشد؛ همچنین با روشنگری و جهاد تبیین، این هدف بی‌اثر شد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه همه مردم خوزستان شیعه اهل بیت (ع) هستند، تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه با میدان‌داری، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند و بی‌شک هرچه تاب‌آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، دشمن ناامیدتر شده و تلاش آن بی‌فایده خواهد بود.

وی افزود: در زیارت اربعین علاوه بر مردم کشور، زائرانی از کشورهایی مثل هند، افغانستان، پاکستان و… با حضور در خوزستان از مرزهای این استان عبور می‌کنند، همچنین بسیاری از مردم ایران از قالب اردوهای راهیان نور از یادمان‌های شهدا خوزستان بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: حوزه‌های علمیه، علما، اقشار و اقوام مختلف استان اعم از بختیاری، عرب، لر، بهمئی، شوشتری، دزفولی، بهبهانی، آبادانی و… اتحاد و همدلی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سردار شاهوارپور در ادامه توجه ویژه به خوزستان را مطالبه مردم خواند و اظهار کرد: در سفرهای رئیس‌جمهور به خوزستان نیز مصوبات خوبی در نظر گرفته شد؛ همچنین در این سفرها نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مردم خوزستان است که باید به مصوبات سفرها توجه شود و دستگاه‌های دولتی استان به دنبال تحقق آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه صنایع بالادستی و مادر در خوزستان به‌وفور وجود دارد، عنوان کرد: در بخش‌های فولاد، کشاورزی، خرما و شکر در سطح کشور تولیدکننده مادر هستیم که علاوه بر قابلیت مصرف به تولیدات دیگر قابل تبدیل هستند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: در صنایع پایین‌دستی استان مشکلات بسیاری وجود دارد که با تقویت این صنایع می توان علاوه بر ایجاد اشتغال نیز زمینه توسعه و رشد اقتصادی را فراهم کرد.

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ‌

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار نقدی ، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان بسیج اقشار استان خوزستان رونمایی شد.

سجاد بهمئی ، مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از توصیه هایی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به اهمیت آن تأکید دارند موضوع جهاد تدبیین و امید آفرینی است. در این خصوص هشتمین جشنواره ابوذر با همین رویکرد در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان بر نقش‌آفرینی بیشتر رسانه‌ها تأکید کردند تا بتوانند در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران مؤثرتر حضور داشته باشندگفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قصد دارد با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به جامعه رسانه‌ای کشور تزریق کند.

بهمئی بااشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر در خوزستان گفت: در دوره برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر در استان خوزستان 554 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره شاهد رکوردشکنی ارسال آثار باشیم.

بهمئی باتاکید براینکه این جشنواره در جهاد تبیین نقش‌آفرینی مؤثری داشته است بیان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: محور‌های هشتمین دوره از این جشنواره نیز مهار تورم - رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های عمل، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب) و رسانه و گروه‌های جهادی است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها