عکس هفته؛

واکنش‌ها به عکس سید محمد خاتمی در کنار محمدی گلپایگانی

کد خبر: 1235289

تصویر سید محمد خاتمی در کنار رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع آیت‌الله حسن صانعی حاشیه‌ساز شد.

واکنش‌ها به عکس سید محمد خاتمی در کنار محمدی گلپایگانی

گروه سیاست سایت فردا: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی در هفته گذشته برگزار شد و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در این مراسم شرکت کردند. نکته جالب توجه این مراسم عکسی از محمدی گلپایگانی، رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق، در کنار هم بود؛ تصویری که واکنش‌هایی را هم به دنبال داشت.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبرانقلاب، در توئیتی نوشت:  «خسارت های سنگین مادی و معنوی فتنه88 فراموش نمی شود و افراطیون یک جریان نمی توانند با خلق یک صحنه یا بهره برداری از یک صحنه تصادفی و ناخواسته، نقش عوامل موثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند».

روزنامه کیهان هم به این عکس واکنش نشان داد و نوشت: «شبکه رسانه‌ای وابسته به مدعیان اصلاح‌طلبی، چندی قبل به بهانه شرکت خاتمی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم دعایی(ره)و حضور خاتمی در کنار برخی چهره‌های موجه، سعی کرد برای این راس فتنه 1388 اعتبار و آبرو فراهم کند. این طیف همچنین آخرین بار تصاویر حضور خاتمی در مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله حسن صانعی در حسینیه جماران (در کنار برخی شخصیت‌های موجه مانند آقایان محمدی گلپایگانی و محسنی اژه‌ای) را بهانه‌ای برای القای پایان انزوای خاتمی و رفع اتهام از او قرار داد. به نظر می‌رسد این صحنه‌ها از سوی اطرافیان خاتمی مهندسی می‌شود تا چنین القا کند که حساسیت‌ها نسبت به سوابق خیانت خاتمی از بین رفته است و حالا آن‌که به تصریح رهبر انقلاب، فتنه و جنایات واقع شده در آن خط قرمز نظام است و مرتکبان این جنایت دست کم باید ابراز توبه و روشنگری و جبران‌بخش ولو ‌اندکی از مافات کنند».

محمدعلی ابطحی هم در توئیتی با انتشار عکس مذکور نوشت: «گاهی تصادف چگونه آدم‌ها را بغل هم می‌نشاند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها