حسن بیگی در گفتگو با فردا:

دعوت مردم به عدم مشارکت انتخاباتی بازی در زمین دشمن است

کد خبر: 1237489

نماینده ادوار مجلس گفت: امروز متأسفانه برخی احزاب چون به تعهدات اخلاقی، ملی، مذهبی و میهنی عنایتی ندارند و صرفا بر تأمین منافع حزبی و جناحی خود متمرکز هستند، اقدام به بازی با رأی مردم می کنند که این مصداق بارزی بازی در زمین دشمن است.

دعوت مردم به عدم مشارکت انتخاباتی بازی در زمین دشمن است

گروه سیاسی فردا: این روزها برخی جریانات سیاسی با ادعای نگرانی برای کشور، اقدام به دعوت مردم برای عدم مشارکت در انتخابات می کنند، سئوال این استکه این اقدام آنها بازی در زمین کیست؟

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با فردا درباره دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات توسط برخی جریانات سیاسی گفت: انتخابات در هر کشوری مقبولیت داخلی و مشروعیت بین المللی را نشان می دهد، از این رو میزان حضور مردم در پای صندوق های رأی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان خارجی، معاندین و مخالفان جمهوری اسلامی برای کاهش سطح مشارکت مردم ایران در انتخابات افزود: اگر این اتفاق بیفتد، موقعیت کشور در سطح بین المللی تضعیف می شود. متأسفانه برخی مسئولان پس از رأی آوری به خواسته های مردم توجه نمی کنند و نتیجه آن خواهد شد که واگرایی به وجود می آید و معضلات و مشکلات کشور بیشتر می شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه منافع حزبی و گروهی برای احزاب اولویت بالاتری نسبت به منافع ملی دارد، یادآور شد: امروز متأسفانه برخی احزاب چون به تعهدات اخلاقی، ملی، مذهبی و میهنی عنایتی ندارند و صرفا بر تأمین منافع حزبی و جناحی خود متمرکز هستند، اقدام به بازی با رأی مردم می کنند و تلاش دارند که مردم کمتر پای صندوق رأی حاضر شوند که این مصداق بارز بازی در زمین دشمن است.

حسن بیگی افزود: قطعا افراد، احزاب و جریانات سیاسی که سعی می کنند برای امتیازگیری با رأی مردم بازی کنند، هدف شان تأمین منافع ملی و خدمت به مردم و کشور نیست اما مردم ما هوشیار هستند و اهداف اصلی انقلاب را مدنظر قرار می دهند بنابراین دور هر پرچمی جمع نمی شوند. قطعا دعوت کنندگان به عدم مشارکت راه باطل را می روند، در زمین آمریکا، اسرائیل و معاندین بازی می کنند، پس زمین خواهند خورد و به هدف شان نمی رسند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها