سیاه‌نوری در گفتگو با «فردا»:

رادیکال‌های اصلاح‌طلب اعتقادی به نظر اکثریت ندارند

کد خبر: 1249359

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رادیکال های اصلاح طلب می گویند «رأی می گیریم اما کسی که ما می خواهیم باید رأی بیاورد» بنابراین اصلا به رأی گیری و نظر اکثریت اعتقادی ندارند.

رادیکال‌های اصلاح‌طلب اعتقادی به نظر اکثریت ندارند

گروه سیاسی فردا: رادیکال های اصلاحات نشان دادند که دیگر جز منفعت باندی خود به هیچ موضوع دیگری فکر نمی کنند حتی اگر اقدام شان به فروپاشی جریانی منجر شود. نمونه بارزش هم صحبت های محمدعلی وکیلی است که گفت « آذر منصوری با کودتا رئیس جبهه اصلاحات شد».

حسین سیاه نوری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان باور و اعتقاد رادیکال های اصلاح طلب به شعارهای شان گفت: نیروهای این طیف در دهه شصت سوپر انقلابی بودند اما امروز همه آن باورها را کنار گذاشتند و از رهنمودها و اندیشه های امام فاصله گرفته است.  

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان امروز در پرچمداری این جریان با هم اختلاف پیدا کردند، افزود: خودشان انتخاب خانم منصوری به ریاست جبهه اصلاحات را کودتا می خوانند. البته مشی های افراط گرایانه در جریان اصلاحات مسبوق به سابقه بوده است و منحصر به امروز و دیروز نمی شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان رادیکال به دموکراسی هیچ اعتقادی ندارد، یادآور شد: شاهد بودیم آنها به تعبیر خودشان برای تعیین رئیس جبهه اصلاحات کودتا کردند چون اصلا به رأی گیری و نظر اکثریت اعتقادی ندارند. رادیکال ها می گویند «رأی می گیریم اما کسی که می خواهیم باید رأی بیاورد».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها