تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس؛

تاکید نمایندگان بر جذب معلم/ بهره‌مندی از بازنشستگان و تقویت دانشگاه فرهنگیان

کد خبر: 1251405

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیر علنی موضوع مطالبات بازنشستگان و شاغلان آموزش و پرورش و مشکلات این وزارتخانه در تامین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

تاکید نمایندگان بر جذب معلم/ بهره‌مندی از بازنشستگان و تقویت دانشگاه فرهنگیان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیر علنی مجلس به منظور بررسی وضعیت آموزش و پرورش و خالی بودن برخی از کلاس‌های درس خبر داد.

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص برگزاری نشست غیرعلنی امروز( یکشنبه 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به خالی بودن برخی از کلاس‌های درس از معلم، نشست برگزار شده در زمینه بررسی وضعیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی که از ساعت 6 و 45 دقیقه صبح برگزار شد وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی حضور داشتند./خانه ملت

تاکید نمایندگان بر جذب معلم/ از ظرفیت بازنشستگان استفاده شود

 

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس بر ضرورت بهره‌مندی از بازنشستگان آموزش و پرورش و جذب معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان تاکید شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۳۰ مهر ماه) تا ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه جلسه غیرعلنی داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه که در صحن مجلس برگزار شد، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی و داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مطالبات بازنشستگان و شاغلان آموزش و پرورش و همچنین مشکلات این وزارتخانه در تأمین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که باید برای سال‌های آینده از الان برنامه‌ریزی جدی شود و نسبت به بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مفصل شود و نه فقط برای امسال، بلکه برای چند سال با آنان قرارداد بسته و از تجارب بازنشستگان آموزش و پرورش استفاده شود.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: همچنین این مسأله مورد تاکید قرار گرفت که نسبت به جذب معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان اقدام شود. وزیر آموزش و پرورش هم مباحثی را درباره کاستی‌ها و مشکلات وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد و مجلس هم تاکید کرد که نسبت به تأمین منابع لازم و کمک برای جذب معلمان جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و سایر موارد کمک خواهد کرد./ خانه ملت

صحرایی در جلسه غیرعلنی مجلس فرآیند جذب معلمان را تشریح کرد

 وزیرآموزش و پرورش و میثم لطیفی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، موضوع جذب معلمان و شرایط آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید را تشریح کردند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه(۳۰ مهرماه) و از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه در جلسه غیرعلنی که با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و میثم لطیفی رییس سازمان استخدامی برگزار شد.

به گفته مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مسائل جذب معلمان، مسائل مدارس در آغاز سال تحصیلی و برخی از مشکلات در مدارس کشور در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

پیش از این میثم لطیفی اعلام کرده بود که به زودی ۱۰ هزار معلم جدید در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدارس کشور حضور خواهند یافت و مشکلی برای کسری معلم نخواهیم داشت./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها