پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند

کد خبر: 1252780

رئیس شورای وحدت اصولگرایان، گفت: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند، باید دقت لازم برای بیان عقیده در نظر گرفته شود.

 پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند

مصطفی پورمحمدی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تحولات غزه و بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها، گفت: هر کجا آتش‌افروزی در دنیا وجود دارد، صهیونیست‌ها در آن نقش کلیدی دارند و ویژگی مهم آن‌ها، دشمنی با مؤمنان است.

وی افزود: چون پیمان‌شکن  و قصی‌القلب هستند مورد لعنت و نفرین قران قرار گرفته‌اند، البته بدتر از یهودیان، امروز آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و جریان فراماسونری است، آن‌ها جنایتکاراتی هستد که تاریخ‌شان مملو از جنایت و خباثت است.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آن‌ها ملت‌های خود را به زنجیر و بردگی کشیدند و با شعار دروغین حقوق بشر به دنبال اهداف مورد نظر خود هستند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: جلوه مثبت این حوادث، روشن شدن چهره خبیث این رژیم و حامیان آن است و تاریخ برای این بصیرت قربانی می‌خواهد تا دنیا بفهمد که فلسطینی‌ها گرفتار چه رژیم منحوسی هستند.

وی با اشاره به سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه، بیان داشت: برای رهبران کشورهای عربی متأسفیم، از این‌ها مفلوک‌تر پیدا نمی‌شود، آن‌ها نمی‌دانند صهیونیست‌ها منافع خود را به همه ترجیح می‌دهند، باید بدانند سکوت به نفع آن‌ها نیست و با خفت، قربانی صهیونیست‌ها خواهند شد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان افزود: ملت ایران باید افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین را محکم نگه داشته‌اند و در این راه تردید نداشته و متزلرل نشدند.

پورمحمدی تصریح کرد: نباید در جامعه یأس ایجاد کنیم و با اراده و عزم راسخ تا آزادی قدس شریف از حقوق ملت فلسطین دفاع کنیم.

وی با اشاره به برتری قدرت ایران در حوزه جنگ نرم و سخت، گفت: جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها، از قدرت سخت و نرم برخوردار است و  در کنار محتوای اصیل که انقلاب را شکل داده، با قدرت این راه را ادامه می‌دهد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه حضرت امام و رهبری به وفاداری و خوش‌بینی مردم به نظام توجه خاصی داشتند، گفت: وفاداری و خوش‌بینی مردم برای تولید قدرت نرم است و نماد افزایش قدرت نرم همبستگی، اتحاد، انسجام و مشارکت در انتخابات است.

پورمحمدی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم که مردم به نظام خوش بین باشند و مشارکت اسیب نبیند، تاکید کرد:  هر روایت، پیامی و بیانیه ای  که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت در انتخابات شود  اشتباه محض است.

وی وحدت و انسجام را  اصل مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند، باید دقت لازم برای بیان عقیده در نظر گرفته شود.

دبیر جامعه روحانیت اظهار داشت: امروز برخی جوانان ما در مورد تحولات غزه موضع درست نمی‌گیرند و پا روی حق می‌گذارند، باید به جامعه آگاهی دهیم و به خاطر عمل ما مردم در ارزش‌ها و حقایق تردید پیدا نکنند و جامعه باید در زمینه سیاسی و اجتماعی ارتقای فکری پیدا کند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم به مردم امیدواری دهیم و با مشارکت و اقتدار ملی مشکلات کشور را حل کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه سامان سیاسی کشور معیوب است، گفت: چون جایگاه و حقوق احزاب در ایران  مشخص نیست توان و ظرفیت چندانی برای تصمیم‌گیری ندارند وظیفه آن‌ها هم مشخص نیست باید به سمت احزاب پاسخگو و با برنامه در نظام سیاسی پیش برویم.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به میتینگ‌های انتخاباتی احزاب بیان داشت: احزاب باید با راهبرد و برنامه مشخص وارد انتخاب شوند و بتوانند برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها