رئیس‌ جمهور: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است/امروز شاهد نسل‌کشی هستیم

کد خبر: 1253744

رئیس‌ جمهور با انتقاد شدید از جنایات امروز صهیونیست‌ها در غزه گفت: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است؛ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم.

 رئیس‌ جمهور: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است/امروز شاهد نسل‌کشی هستیم

سید‌ابراهیم رئیسی در دیدار ‌با مردم استان کردستان ‌در میدان آزادی ‌شهر سنندج ‌ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع باصفای مردم سنندج اظهار داشت‌: کردستان استان فرهنگ و هنر، صفا و وفا، وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی، پایمردی، مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمنان و استان شهدا و جانبازان و ایثارگران و سرافرازان و چهره‌های ماندگار و مفاخرِ نه فقط کردستان که ایران اسلامی است.

رئیس جمهور ضمن ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و به ارواح مطهر شهدا افزود: امنیت استان کردستان و همه ایران مرهون تلاش و ایثار شهداست که این استان را از لوث وجود گروهک‌ها پاکسازی کردند تا امروز ما در استان کردستان امنیت، وحدت و انسجام داشته باشیم و این زمینه‌ای برای توسعه یافتگی، کار و تلاش برای استان کردستان است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از جنایات صهیونیست ها در غزه تصریح کرد: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است؛ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم. شرایط امروز مردم عزه برای تمام مسلمانان جهان رنج‌آور است. آمریکایی‌ها امروز عامل اصلی این جنایت در غزه هستند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای جهان به حقانیت موضع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی واقف شدند، گفت: امروز ما امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ملت ایران بیش از گذشته امیدوار به آینده است، خاطرنشان کرد: امروز به سمت قله در حال حرکتیم؛ خستگی ممنوع، نا امیدی ممنوع؛ امروز ملت ایران بیش از گذشته امیدوار به آینده است.

به گزارش تسنیم،‌ از صبح زود مردم از جای جای استان کردستان خود را به این مراسم رسانده تا هر کدام با حضور و به سهم خود، گوشه‌ای از مهمان‌نوازی و قدرشناسی از نگاه و توجه ویژه رئیس‌جمهور به این دیار را نشان دهند.

این سفر موجی از شادی و امید را در میان مردم کردستان ایجاد کرده است چراکه در دور نخست سفر، رئیس‌جمهور وعده بازگشایی مرزها و ایجاد اشتغال و رنق اقتصادی از این بستر و جبران عقب‌ماندگی‌ها را به مردم داد و بیش از 16 هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص داد تا صرف کارهای عمرانی، فرهنگی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود، حال با گذشت 16 ماه از سفر 17 تیرماه سال گذشته، اکنون مردم خروجی وعده‌ها را در عمل می‌بینند!

در حاشیه این دیدار نیز مردم بدون واسطه درخواست‌ها، مشکلات و نیازهای خود را با رئیس‌جمهور در میان می‌گذارند.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز به همراه اعضای هیئت دولت به منظور سفری دو روزه با استقبال نماینده ولی‌فقیه، استاندار و دیگر مسئولان استانی وارد کردستان شدند و تا دقایقی دیگر در این محل با مردم سخن می‌گوید.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها