سردار جوانی: دشمنی آمریکا با ایران دلایل تاریخی دارد

کد خبر: 1254137

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برای استقلال و ایجاد یک حکومت مردم سالاری دینی است.

سردار جوانی: دشمنی آمریکا با ایران دلایل تاریخی دارد

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برای استقلال و ایجاد یک حکومت مردم سالاری دینی است.

سردار یدالله جوانی پیش از ظهر شنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و تجمع فضیلت‌ها برای یک ملت است و به اهتزاز درآوردن پرچم مبارزه با استکبار از والاترین ارزشها است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: علی رغم تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها، یوم الله چهل و پنجمین انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از همه سال‌ها برگزار شد و ثبات قدم خود را در مسیر مبارزه با استکبار به منصه ظهور گذاشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ ملت ایران ۱۳ آبانماه در برگیرنده سه رویداد تاریخی است و باید اذعان داشت که ۴۵ سال است که ملت ایران ۱۳ آبانماه را گرامی می‌دارند و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند که این مهم اکنون ملت ایران را به یک ملت الهام بخش و الگو تبدیل کرده و مبارزه با استکبار و آمریکا به یک موضوع جهانی تبدیل شده است.

جوانی تاکید کرد: ۱۳ آبان فرصتی مغتنم است تا ضمن اعلام تنفر و خشم نسبت به مستکبران، در جهت جهاد تبیین و تشریح این روز و تبیین دلیل نامگذاری آن به نام مبارزه با استکبار جهانی تلاش شود و دانش آموزان و دانشجویان و جوانان از فلسفه این نامگذاری آگاه شوند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل گفت: ۱۳ آبانماه به نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برای استقلال و ایجاد یک حکومت مردم سالار دینی تبدیل شد.

دشمنی آمریکا با ایران دلایل تاریخی دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ شناختی بیان می‌شود چنانچه ۱۳ آبانماه ۱۳۵۸ لانه جاسوسی تسخیر نمی‌شد اکنون آمریکا علیه ایران توطئه نمی‌کرد، دشمنی آمریکا با ایران دلایلی تاریخی دارد و آمریکا مسیر دستیابی به مطامع خود در جهان را سلطه بر جوامع و ملت‌ها می‌داند.

سردار جوانی با بیان اینکه ملت‌های اسلامی و ایران برای دستیابی به استقلال باید در مقابل آمریکا و استکبار بایستند، گفت: آمریکایی‌ها بر این باورند که برای ادامه سلطه گری خود ایران باید به وضعیت دوران پیش از انقلاب بازگردد اما ملت ایران مسیر اسلام، سید الشهدا (ع) و سعادت و عزت نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده است.

جنگ علیه مردم غزه توسط آمریکا مدیریت می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ علیه غزه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع فلسطین و نگاه اسلام و امام راحل به این کشور نگران بوده‌اند چراکه بر این امر واقف بودند که نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب برمی انگیزد و امروز رژیم صهیونیست در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می بیند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد اسراییل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشورهای اسلامی شوند.

سردار جوانی ادامه داد:، صهیونیست‌ها برای بقا، بنا را بر قتل عام گذاشتند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

وی با اشاره به اینکه این جنایات سابقه دیرینه دارد، افزود: برخی بیان می‌کنند باید با این غده سرطانی کنار آمد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی پناه مردم فلسطین شد و مقاومت فلسطین مجهز شد و با شکل گیری عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها درمانده شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه جنگ اکنون توسط امریکایی‌ها مدیریت می‌شود، گفت: مردم غزه مقابل آمریکا ایستادگی کردند و شکست صهیونیست‌ها پایان این رژیم را تقویت کرده است.

سردار جوانی بیان کرد: طوفان الاقصی، طوفانی بزرگ‌تر را در جهان به پا کرده و هراس در آمریکا و دولت‌های غربی و صهیونیست ایجاد شده و مظلومیت فلسطین به جهانیان اثبات شده است و امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

قطعنامه ۱۳ آبان در پایان آئین راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها