روح الامینی: بهانه گیری مسئولین در زمینه واردات شیرخشک جایز نیست

کد خبر: 1254589

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در صحن مجلس گفت: ظرفیت تولیدی شیرخشک کشور ۲ برابر نیاز است و این جایز نیست که واردات این محصول به بهانه اینکه تولید این محصول متوقف شده و به موقع به آن ها ارز نداده اند، صورت نپذیرد.

روح الامینی: بهانه گیری مسئولین در زمینه واردات شیرخشک جایز نیست

 عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه، 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به جلسه مربوط به اختصاص ارز به دارو، گفت: این جلسه، جلسه خوبی بود.

وی با اشاره به جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی وزرای دولت و بانک مرکزی که در اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: ظاهرا بنا است که ما در بحث ارز و موضوعات فرادستگاهی و هماهنگی که از جمله وظایف معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمهور محترم است، پاسخگوی کم کاری ها بوده و در مقابل کمبود شیرخشک و برخی از داروهای خاص و مشکلات آتی که از هم اکنون ممکن است برای ماه های دیگر هم پیش بینی شود موضوعات را به نوعی تکرار کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده از همین تریبون به مردم عزیزمان و بیماران و خانواده های آن ها عرض می کنم که ظرفیت تولیدی شیرخشک کشور 2 برابر نیاز است و این جایز نیست که واردات این محصول به بهانه اینکه تولید این محصول متوقف شده و به موقع به آن ها ارز نداده اند، صورت نپذیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحمل نمایندگان در رابطه با مشکلات در موضوع مطروحه به سر رسیده است، ادامه داد: دستگاه هایی از جمله صدا و سیما و مجلس به این مباحث ورود کرده و ماه ها است که مشکلات در این بخش تکرار می شود و اما ظاهرا این مشکلات برطرف نشده است.//خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها