امیر موسوی: آمریکای امروز همان آمریکای جنایتکار هیروشیما البته به روز شده و وقیح تر است

کد خبر: 1256527

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مسیر مبارزات مردم فلسطین وارد مرحله نوینی شده، گفت: آمریکا امروز همان آمریکای هیروشیما، فلوجه، موصل، عراق و افغانستان و ... است البته به روز شده و وقیح تر و متکی به سازمانهای بی‌خاصیت بین‌المللی است.

امیر موسوی: آمریکای امروز همان آمریکای جنایتکار هیروشیما البته به روز شده و وقیح تر است

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم گرامیداشت عملیات آزادسازی سوسنگرد طی سخنانی با اشاره جنگ غزه اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی دو وجهه دارد، اولا این عملیات یک عملیات بی سابقه و شگفتانه و برای صهیونیستها اتفاق غیرقابل ترمیم است و نقطه عطف راهبردی در روند مبارزات آزادی بخش مردم مظلوم فلسطین است.

موسوی ادامه داد: مسیر مبارزات مردم فلسطین برای نجات از ظلم رژیم صهیونیستی با این عملیات وارد مرحله نوینی شده و روند اضمحلال این رژیم را تسریع خواهد بخشید.

وی تصریح کرد: روی دیگر این حادثه، رسوایی و بی آبرویی مدعیان حقوق بشر و در راس آن آمریکای جنایتکار و سکوت کنندگان در مقابل جنایات این رژیم نحس است.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: ماهیت آمریکا که با بوق‌های رسانه‌ای میخواست چهره دیگری برای خود نشان دهد، یک بار دیگر برای دنیا روشن شد، این آمریکا همان آمریکای هیروشیما، فلوجه، موصل، عراق و افغانستان و ... است البته به روز شده و وقیح تر و متکی به سازمانهای بی‌خاصیت بین المللی است.

موسوی همچنین گفت: موضوع دیگر عادی‌ سازی با رژیم صهیونیستی بود با تلاش صهیونیستها داشت از موضوع اول جهان اسلام خارج می‌شد و میخواستند آن را موضوعی سیاسی جلوه دهند که با این جنایات چهره جنایتکار آن رژیم برای همه نمایان شد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این حوادث نشان داد یک ملت برای رهایی خودش باید به خودش متکی باشد و حفظ و ارتقا قدرت و توان دفاعی لازمه حفظ منافع ملی و سربلندی و رهایی یک ملت و کشور است.

موسوی در ادامه تاکید کرد: پیروز این جنگ مردم مظلوم فلسطین هستند، این را هم تاریخ نشان داده هم وقایعی که دارد رخ می‌دهد و قطعا نماز در قدس را به چشم خواهیم دید.

وی افزود: این طور دیوانه وار عمل کردن، نشان دهنده رفتار رو به زوال است و اگر یک رژیمی آینده داشته باشد این چنین چهره بدتر از حیوانات از خود نشان نمی‌دهد.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به عملیات آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: این عملیات در خطرناکترین و مهمترین معبر که به قلب خوزستان منتهی می‌شد صورت گرفت و اگر این عملیات انجام نمی‌شد سرنوشت جنگ قطعا جور دیگری رقم می‌خورد.

موسوی در پایان تصریح کرد: در این عملیات همه آنهایی که یک هدف داشتند و به عشق امام و انقلاب یک تفنگ به دست گرفت اعم از سپاهی و نیروهای مردمی و جهاد سازندگی و جنگهای نامنظم و ارتش در کنار هم حضور داشتند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها