جام جم/ ادامه جنایات اسرائیل با هدف دستاوردسازی است

کد خبر: 1260244

جام جم نوشت: با توجه به این‌که رژیم‌صهیونیستی خود را بازنده مطلق عملیات طوفان‌الاقصی می‌داند به‌دنبال این است که بتواند دستاوردی را در حوزه نظامی کسب کند. اما با توجه به آمادگی دو‌چندان مقاومت، چنین دستاوردی بسیار غیر‌محتمل است.

جام جم/ ادامه جنایات اسرائیل با هدف دستاوردسازی است

گروه سیاست سایت فردا - ‌رژیم‌صهیونیستی این روز‌ها همان رویکرد قبل از آتش‌بس را در پیش گرفته و به‌دنبال دستاوردسازی برای جنایت‌های بیشماری است که مرتکب شده است.۵۸ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و از بامداد جمعه گذشته رژیم‌صهیونیستی بمباران غزه را دوباره آغاز کرده است. 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: این رویکرد رژیم‌صهیونیستی برای کاهش فشار افکارعمومی و پاسخی به چرایی شکست‌های آنهاست.  

با توجه به این‌که رژیم‌صهیونیستی خود را بازنده مطلق عملیات طوفان‌الاقصی می‌داند به‌دنبال این است که بتواند دستاوردی را در حوزه نظامی کسب کند. اما با توجه به آمادگی دو‌چندان مقاومت، چنین دستاوردی بسیار غیر‌محتمل است.  

نباید فراموش کرد که در روز‌های منتهی به آتش‌بس، نتانیاهو به‌طور رسمی از مقامات ارشد ناتو درخواست کرده بود که ما از این به بعد نیازمند سپر آهنین سیاسی خواهیم بود؛ یعنی نتانیاهو وجهه دولت خود و رژیم‌صهیونیستی را در افکار عمومی جهان از دست داده است. به همین دلیل دیدار‌هایی که با سران کشور‌هایی عربی صورت می‌گیرد با این هدف انجام می‌شود که بتوانند بخشی از آبروی از‌دست‌رفته رژیم‌صهیونیستی را ترمیم کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها